DEDICATE - den po dni - 2. část

pátek, prosince 06, 2019

Pokračování mé 30denní jógové cesty s Adriene - Dedicate...


Článek jsem měla rozepsaný už z dubna, ale od května jsem nastoupila do nové práce, takže na blogu jsem od té doby nebyla :D. Ale přišlo mi škoda ho celý zahodit, když už jsem něco vytvořila, takže ho přidávám tak, jak je...

Den 16 - 3.4.
Dnešní téma mě mile překvapilo - Dulce. Tím, že to byl 16. díl tak inspirace pro něj byla "sweet sixteen". Pointa byla, že bychom sami k sobě měli být laskaví - "sladcí". Bylo to velmi relaxační a uvolňující. Celé video probíhalo buď v sedu nebo lehu, na začátku jsme se trochu promasírovali, a pak následovaly různé protahovací a uvolňovací pozice.

 

Den 18 - 5.4.
Téma dnešního videa bylo Love = láska. Po dvou předchozích dnech, které byly víc relaxační a protahovací, bylo tohle ale víc náročné, takže že bych si ho zamilovala se říct nedá. :-) Ale roli v tom určitě hrála i teplota v obýváku 25,5 °C, což na cvičení není moc ideální.

 


 


 


 

Den 27 - 14.4.
Power, neboli energie, síla. Musím říct, že dnešní video bylo opravdu "nabíjející". Náročné až jsem se zahřála a zapotila, ale měla jsem pak velmi dobrý pocit.

 

Den 28 - 15.4.
Dedicate - to bylo téma dnešního videa. Měli jsme si připomenout, proč jsme se na tuhle cestu vydali a věnovat dnešní cvičení někomu. Bylo to hodně protahovací a relaxační, buď jsme jen seděli nebo leželi na zemi. Ale protože jsem dnes odpoledne byla nějak bez energie a těžko jsem se vůbec ke cvičení donutila, tak to bylo zrovna to pravé, co jsem v tu danou chvíli potřebovala. Přijde mi že Adriene prostě ví, kdy nám dát zabrat a kdy naopak zvolnit. :-)

Den 29 - 16.4.
Dnešní video se jmenovalo Celebrate (oslavit), kdy jsme slavili nejen to, jak daleko jsme došli, ale i naši probíhající cestu. Video mě celkem bavilo, nebylo nejnáročnější, ale ani úplně snadné. Líbily se mi přechody mezi pozicemi bojovníka, to už jsem se skoro cítila ladně :-).

 

Den 30 - 17.4.
Jsem na konci! V dnešním videu Liberate (osvobodit) Adriene cvičila bez komentování toho, co právě dělá.


Taky se může líbit

0 komentářů