Jarní kosmetické úlovky 2019

středa, dubna 24, 2019

Na jaře přibyly do mé kosmetické výbavy nové produkty a ráda bych se nyní podělila o své první dojmy.


Bione - Hyaluron Life - Noční pleťový krém s kyselinou hyaluronovou
Tenhle krém jsem ulovila v akci v My Tesco Národní a musím říct, že to byla dobrá koupě. Už nějaký ten pátek ho používám a jsem s ním moc spokojená. Bione je česká přírodní kosmetika, která ale není vůbec drahá. Tento krém stojí lehce přes 100 Kč, záleží, kde ho koupíte. A mě voní po lesních jahodách, což je pro mě příjemný bonus, protože lesní jahody miluji.

Vichy - Normaderm Phytosolution Double Correction Daily Care
Toto je první výrobek, který jsem dostala zadarmo výměnou za to, že ho vyzkouším a pak o něm napíši recenzi a zmíním ho na sociálních sítích. Připadám si skoro jako nějaká beauty influencerka :D. No, zatím ho používám jen pár dní a zdá se, že by to mohlo opravdu fungovat. Takže na žádnou negativní recenzi to nevypadá...

L’Oréal - Unlimited Mascara
Tohle je momentálně hodně populární řasenka, která je vidět na všech rozích, takže mě taky zajímalo, jestli je opravdu tak skvělá. Dle reklamy by řasenka měla zvýraznit váš pohled a zanechat řasy prodloužené, perfektně oddělené a plné objemu. Zatím jsem ji tedy použila jen párkrát a musím říct, že řasy opravdu prodlužuje, vypadám pak jako mrkací panenka. Co mi ale nevyhovuje je to, že je hodně "mokrá". Pokud ji dostatečně neotřu, tak nanese hodně barvy a tím se řasy slepí a než zaschne, tak se má tendenci obtisknout na víčko. Doufám, že časem trochu zaschne, a tudíž se to zlepší. Takže perfektně oddělené řasy za mě zatím ne a objem akorát tím slepením... Ve škole bych jí dala za 3.

L’Oréal - Flash Cat Eye by Superliner
Tak tahle oční linka je vážně dobrá. Má jemný štěteček z vlákýnek, takže se s ní dobře kreslí a "netáhne" víčko. Má v sobě kuličku, takže barva se dobře protřepe. A drží dlouho i na mých mastnějších víčkách. Jediné mínus je, že je vodovější a déle zasychá. Ale i tak je to nejlepší linka - fix, kterou jsem zatím zkoušela. (Zkoušela jsem ještě pár jiných z drogerie). Je k ní i šablonka na nakreslení protažené kočičí linky. Zkoušela jsem to použít, ale pro mě to není. Na můj tvar víčka prostě kočičí linka nejde.

L’Oréal - Rouge Signature
Tuhle matnou tekutou rtěnku jsem si koupila v zářivě červeném odstínu I Don't 113. Měla jsem ji na sobě zatím jen 2x, ale jsem s ní spokojená. Z recenzí, co jsem si přečetla jsem od ní nečekala žádnou výdrž. Tu také nemá a musí se v průběhu dne, zvláště po jídle opravit. Ale na rtech je moc příjemná, vůbec je nijak nestahuje nebo se nedrolí, barva se vytrácí postupně a nevtíravě voní. Další plus je určitě taky aplikátor, který je placatý a ve tvaru kapky a barva se s ním moc šikovně nanáší. Mínus pro mě je, že déle zasychá a musím si tedy dát pozor, aby se mi neobtiskla na zuby, než zaschne. Určitě ale bude jedna z mých oblíbených tekutých rtěnek a uvažuji, jestli si ji nekoupit ještě v nějakém jiném odstínu.

Pixi - sada Fast Flash Facial!
Je to sada 3 mini produktů od značky Pixi, kterou jsem si koupila na vyzkoušení, jestli mi výrobky budou vyhovovat. Teď momentálně jsem je přestala používat, protože testuji Vichy, ale mám v plánu o nich napsat podrobnější článek. Už teď můžu prozradit, že jsem spokojená. :-)

Taky se může líbit

0 komentářů