Astor Lipcolor butter

úterý, listopadu 05, 2013

Tak jsem neodolala a taky jsem si pořídila "máslíčko" na rty od Astoru. Neboli Soft Sensation Lipcolor Butter, což je v podstatě takové 3 v 1: rtěnka, balzám na rty a lesk.



Koupila jsem si odstín 005 Pretty Poppy a je to taková korálovo-oranžová. V koupelně pod světlem se mi na mých rtech zdá až trochu do cihlova. Cena je 169 Kč.


Na hřbetu ruky pod lustrem
Na hřbetu ruky u okna
Co se mi líbí třeba ve srovnání s Maybelline Color Whisper, které vlastním 2 je, že tahle "rtěnka" od Astor mi přijde krémovější, hezky klouže, opravdu jako máslo. Také se mi líbí forma tyčinky s otáčecím zlatým koncem na vysouvání. Trochu jsem se obávala, že ji budu muset ořezávat. :-) A co se mi líbí úplně nejvíc, je vůně - připomíná mi vanilkový cukr, takže pečení sladkých dobrot, Vánoce... 

Na rtech pod
 ostrým světlem
- jemnější než
ve skutečnosti


Taky se může líbit

0 komentářů