Střípky z října

čtvrtek, listopadu 07, 2013

Tento článek by měl být pro mě takový skoro "deníček", kde budu mít zaznamenané některé události z října, které nechci, aby upadly v zapomnění. Chtěla bych pokračovat i v dalších měsících, tak snad nebudu líná a bude z toho taková malá série :-)

Mall reklamace 8. 10.
V úterý 8. jsem se vypravila do Mallu, protože jsem musela zreklamovat mojí chytrou osobní váhu od AEG. Kromě toho že váží, umí ukázat procenta tuku, svalů, vody a kostí. Jenže něco se pokazilo a ukazovala mi asi tak o 50 kg víc a speciální funkce nefungovaly vůbec. :-/

Gravitace 8. 10.
Večer jsem si zpravila náladu filmem Gravitace se Sandrou Bullock a Georgem Clooneym. Mě se to moc líbilo a byla jsem napnutá jak struna, jestli to dobře dopadne. Víceméně to dobře dopadlo. Přítel nadšený nebyl, nelíbilo se mu to.

Marilyn 10. 10.
Výstava běžela v jízdárně Pražského hradu do 13. října, takže jsme to jen tak tak stihli. Nejvíc se mi tedy líbily hlavně její šaty. Vidět naživo něco, co nosila takhle známá osobnost (některé byly ovšem repliky), to je něco pro mě. Přítel byl tak trochu donucen se mnou jít, ale aspoň si pak mohl při naší procházce zahradami Pražského hradu vyzkoušet nový blesk. :-)


NTM 11. 11.
V pátek 11. jsme oba měli volno, a tak jsme vyrazili do Národního technického muzea na Letné. Já jsem tam byla úplně poprvé, takže mě všechno zajímalo. Bylo by to klidně na to tam strávit celý den. Po cca dvou hodinách nás však už bolely nohy. Takže jsme vyrazili dál.

Creperie U slepé kočičky 11. 11.
A došli jsme do creperie U slepé kočičky, která je u zastávky Kamenická, od muzea nedaleko. Tam jsme se nacpali k prasknutí a zjistili jsme, že jsou dobré sladké i slané palačinky. Ty slané jsou dělané z pohankové mouky. Já si dala verzi s parmskou šunkou, rukolou, rajčaty a parmazánem za 139 Kč.

Pure 11. 11.
Odpoledne volali Dominikovi (přítel) z Pure fitness na Harfě, protože ho tam jednou odchytli a nabídli mu volný vstup pro dvě osoby. Sice už jsme tam párkrát byli, ale když se nabízeli :-) A jelikož měli zrovna v pátek volno, tak jsme tam vyrazili. Ze všech fitek, kde jsem kdy byla*, se mi tohle na Harfě líbí asi nejvíc. Kromě obvyklého vybavení, které je ještě relativně neopotřebované na rozdíl od jiných fitek, má bazén, saunu a páru. Bohužel tam bylo trošku narváno, tak jsme si hlavně zaplavali.

Innuendo Prohibition Bar 11. 11.
Jelikož jsme v posilovně spálili nějaké ty kalorie, tak jsme si pak mohli dát nějaký drink, abychom je zase nabrali :-) No a D. mě vzal do super baru nedaleko. Při návštěvě ale dávejte pozor - pokud by vtrhla policejní šťára, tak předstírejte, že si čtete knihu a ne nápojový lístek plný koktejlů, který je v knize schovaný!

Pizzeria Cerreto 11. 11.
Nakonec jsme ještě měli hlad. Naštěstí kousek byla skvělá pizzerie. Prostředí trošku víc nóbl než v běžné pizzerii a bylo vidět, že zákazníků si váží. I když bylo narváno, tak nám vykouzlili (podle slov obsluhy) stůl. A asi během půl hodiny jsme měli snězeno, to byla rychlost. Navíc to bylo moc dobré.

Burger fest 13. 10.
Ochutnali jsme tři burgery jiné než z Dish a Bejzmentu, protože tyhle dva podniky známe. První je awesome, druhý nestojí za komentář. No a nejvíc nám chutnal ten z Rock and Beer.


Interbeauty 18. 10.
V pátek 18. jsem se vypravila na veletrh Interbeauty, který se konal na výstavišti v Holešovicích. Popravdě mě to tedy moc nenadchlo. Spoustu lidí (nejenom žen), spoustu stánků s přípravky na nehty, což mě moc nebere. Alespoň jsem si nechala zkontrolovat znaménka ve stanu proti melanomu, ukořistila pár časopisů zdarma a koupila si šumivé "bomby" do vany.




Želivárna 18. 10.
Ten samý den, jsme zašli vyzkoušet novou restauraci, kterou máme nedaleko. A objevili jsme super místo na posezení u piva.

Narozeniny palladium 20.10.
O víkendu 19. a 20. října slavilo Palladium narozky a při této příležitosti, byly v některých obchodech slevy. Také se konaly samozřejmě různé akce - my jsme viděli kousek módní přehlídky, kterou moderoval Leoš Mareš a viděli jsme i Agátu Prachařovou, která předváděla nějaký modýlek. Protože tam však bylo spousta lidí, taky my jsme se raději od této tlačenice drželi dále. Raději jsme zamířili do obchodů - já jsem si konečně pořídila kozačky na zimu (sleva 20%), což je u mě tak trochu zázrak, a D. má nový kalhoty na snowboard (20% sleva). 

Den otevřených dveří 28. 10.
28. října je státní svátek - Den vzniku samostatné Československé republiky. A spousta institucí a míst má tento den otevřené dveře. Letos jsme vyrazili navštívit dvě místa. Prvním z nich byl Obecní dům, kde se po menších skupinkách procházelo sály a salonky, kde byli rozmístění průvodci vyprávějící zajímavé informace. Obecní dům jsme si sice prohlédli, když jsme tam byli na plese Deloitte, ale vidět to znovu neuškodí, navíc s výkladem. Víte, že právě z balkonu Obecního domu byla vyhlášena Československá republika?



Druhou naší zastávkou byla rezidence primátora. Ta se nachází v budově na Mariánském náměstí, ve které je i městská knihovna. Akorát má vlastní vchod. Budova i vybavení rezidence je ve stylu art deco - nábytek, obložení zdí, dokonce i záclony. Moc pěkné. Byla ale trochu fronta. My jsme naštěstí čekali jen 20 minut.



Rivalové 29. 10.
Tento měsíc jsme byli v kině dvakrát a tenhle film už si D. užil :-) Mě se to taky líbilo, tedy až na záběry v nemocnici. Fuj.

* Holmes Place Smíchov a Karlín, BBC Želivského, Pure Palladium a Harfa, Maximus, World Class u Masaryčky

Taky se může líbit

0 komentářů