Nedělní objev - Monolok cafe

neděle, listopadu 03, 2013

I když nebylo dneska zrovna nejvlídnější počasí, tak jsme vyrazili ven, trochu se protáhnout a nadýchat čerstvého vzduchu. Naše kroky nás dovedly ke kavárně Monolok. Procházku jsme tedy povážlivě zkrátili (stejně byla zima) a raději jsme vyzkoušeli, co tam mají dobrého.



První čeho si návštěvník všimne, je hezké prostředí - světlý moderní prostor se zajímavým, ale útulným designem.




No a co jsme ochutnali? Já jsem si dala cappucino, protože ho mám ráda a můžu ho i porovnat s jinými kavárnami. A moc mi chutnalo. I když v Pražírně ho mají o chlup lepší. 



Přítel si dal výběrovou kávu z Panamy jako espresso. To já moc neocením, mě tyhle kvalitní kávy nic moc neříkají. Vždycky mi přijdou kyselé. Já radši to svoje cappucino. Co ale ocením, že obsluha přinesla sama od sebe kávu novou, protože ta první se jim nezdála chuťově úplně stoprocentní. My bychom to sice sami nepoznali, kdyby nám to neřekli, ale bylo fajn, že chybu přiznali a napravili.



K jídlu jsme si ještě dali malinovou domácí limonádu. V pohodě limonáda, akorát bych oželela chuť máty. Samotné maliny stačí.


A teď přijdou na řadu dobrůtky. Dali jsme si mrkvový dort a byl skvělý. Měkoučký, mňam, mňam.



A nakonec zlatý hřeb - lívance z podmáslí s javorovým sirupem a cream fresh (crème fraîche). Dokonalý. Víc netřeba psáti.



Asi jsme objevili naše další oblíbené místo.


Taky se může líbit

0 komentářů