Ladybox Gold edice - prosinec 2013

pátek, prosince 13, 2013

Tak dneska jsem oslavila takový menší předčasný Vánoce. V zásilkovně jsem si totiž vyzvedla Ladybox Gold a jsem z něho prostě nadšená. Dobře jsem udělala, že jsem si nekoupila ten listopadový a místo toho jsem si objednala tenhle :-)

Co mě překvapilo, že jsem po rozbalení uvnitř nenašla žádné letáčky, ani kartičku s přehledem výrobků, což mi ale zas tak nevadilo :-) No a co v boxíku bylo? Celkem tam bylo 9 kousků, z toho 5 plných produktů.





No a co mě nejvíc nadchlo? Byly to celkem 3 kousky - na prvním místě se umístil rozjasňující pudr od MeMeMe Shimmer Stack Gold. Krásné balení, navíc rozjasňovač mi chyběl, takže jsem hodně nadšená.



Na druhém místě se u mě umístila  tříbarevná tvářenka od Artdeco Glam Vintage Blusher, koukala jsem, že někdo místo tvářenky dostal oční stíny.


Na třetím místě mám hydratační masku od Clarins HydraQuench Cream-Mask. Balení má 15 ml, takže jsme ho nehodnotila jako plný produkt, i když možná je, to nevím. Každopádně mi ale přijde skvělý, že jsem v boxíku objevila něco od této značky a těším se, až masku vyzkouším.

Další produkty se sice na mém pomyslném stupni vítězů neumístily, ale musím říct, že z žádného nejsem zklamaná. Třeba tabletky Renewal Neo proti vypadávání vlasů a k podpoře jejich růstu mi přijdou jako dobrý výrobek a určitě z nich někdo měl velkou radost. Já je rozhodně vyzkouším.

Dál byl v krabičce rudý lak na nehty od Illamasqua v odstínu Throb. Sice teď červený lak mám, ale rozhodně to neurazilo.

Pak v krabičce byl noční krém proti vráskám od Eveline. Plné balení a obsahuje arganový olej. Podle mě taky dobrý, i když ne tak úplně pro mě. Škoda že krabička od krému se trochu zmáčkla, protože byla na ladybox moc velká, takže už krém nemůže posloužit jako pěkný dárek (darovat se sice dá stále, ale už to není ono).

A jako poslední na seznamu jsou tři vzorky péče o tělo od značky Guenerve, kterou neznám zatím. Je to chladící gel - neutralizující - chladí, uklidňuje a zpevňuje pokožku, prohřívací gel - intenzivní - prokrvuje, prohřívá, podporuje odbourávání tuku v podkožních vrstvách a výživný a zpevňující tělový krém - vyživuje, zpevňuje a zeštíhluje. Všechny vzorky mají 20 ml a taky mi přijdou docela dobrý a ráda je vyzkouším.

A to je vše. Musím ještě jednou zopakovat, že mě obsah zlatého Ladyboxu opravdu mile překvapil a udělal mi hned veselejší den :-)



Taky se může líbit

0 komentářů