Střípky z listopadu

úterý, prosince 03, 2013

Druhé pokračování Střípků - listopadové vydání :-)

Monolok 3.11.
O návštěvě Monolok Cafe jsem ze už rozepsala dříve. Jen zopakuji, že se mi tam moc líbilo a taky mi chutnalo.

Vyzvednutí reklamované váhy 4.11.
V pondělí 4. byla konečně vyřízena reklamace mojí chytré váhy. Musím říct, že s reklamací v Mall.cz jsem naprosto spokojena. Váha mi totiž byla vyměněna za fungl novou, čekala jsem spíš opravu. Čísla, která ukazuje se naštěstí od minule v podstatě nezměnila, takže radost dvojnásobná. :-)

Nový byt 6.11.
Ve středu 6. jsme měli prohlídku dvou potenciálních bytů na pronájem, no a jeden jsme si rovnou vybrali. Bude to návrat zpět do Malešic, i když o něco blíž na metro. Na začátku prosince se tedy rozloučíme s Ohradou a Žižkovem. Po čem se nám bude stýskat? Rozhodně to bude kebab na rohu, vana a lepší dostupnost mhd. Na co se těšíme? Na SVĚTLO a byt v novostavbě.

Podpis smlouvy 20.11.
Tak tento den jsme podepsali smlouvu, takže máme nový byteček. Jupí :-)

Máme nábytek 22.11.
Dneska jsme vzali IKEU útokem a pořídili si spoustu nového nábytku, protože v předchozím bytě byl náš gauč, lednička a pračka (a pár dalších míň důležitých kousků vybavení). Takže máme novou postel, skříň, skříňky, stůl, židle, špajz... A od dnešního dne už můžeme přespávat v novém bytě, protože jsme si smontovali postel.

Další dny - spoustu montování, dalšího nakupování (třeba chytrá TV), stěhování, takže na konci listopadu můžeme říct, že už plnohodnotně bydlíme. Hurá.

Naše chytrá TV Samsung UE40F6200 - zdroj obrázku Mall.cz





Taky se může líbit

0 komentářů