Předvánoční úlovky

pondělí, ledna 13, 2014

Před Vánoci mě čekal výběr rtěnky, což opravdu nebylo jednoduché. Chtěla jsem si vybrat nějakou sytější, přičemž jsem myslela na to, že se blíží vánoční večírek ve stylu 20. let, takže jsem přemýšlela nad nějakou červenou. Tu jsem doteď měla jen jednu a v odstínu, který se k 20. létům nehodil. Po dlouhém vybírání v drogerii jsem skončila u:

Dermacol Longlasting lipstick v odstínu 07. Tahle rtěnka není drahá, cca 140 Kč jsem za ní dala (přesně už si nepamatuji), má hezkej klikací retro obal, klidně bych ho ohodnotila i jako lehce luxusnější, a ten odstín mi i docela sedne. Podle mě je to taková tmavší červená trochu dorůžova, ale já na popis odstínů nejsem úplně odborník. Trochu nevýhoda pro mě je, že to chce tužku a při nanášení dávat pozor abych nepřetáhla. Nejde to totiž úplně hladce, přijde mi taková sušší a takovej pocit z ní mám i na rtech. Každopádně za tu cenu je to dobrej deal.



Tady je to samozřejmě ta tmavší barva.
A super objevem je Max Factor Colour Elixir Lipstick v odstínu 711 Midnight Mauve. To přiznávám, že tedy není červená, ale fialová. Kupodivu však na rtech ani moc fialově nevypadá, jak jsem se trošku obávala.



Tahle rtěnka slibuje dokonalou hydrataci rtů během 7 dnů používání - podle webu maxfactoru je "tajemstvím úspěchu složení rtěnky, které obsahuje 60 % ošetřujícího elixíru složeného z bambuckého másla, avokádového másla, aloe vera a bílého čaje působícího coby mocný antioxidant. Spolu s hydratačními složkami zlepšuje celkovou kondici rtů, vyhlazuje jejich povrch". 

Rtěnku jsem si koupila, aniž bych tohle všechno předem věděla. Dokonce jsem ani nevěděla jak se jmenuje. Vybrala jsem si ji, protože se mi líbila ta barva. Až po vyzkoušení na rtech, kdy jsem si říkala "Hm, ta rtěnka má fakt dobrou konzistenci, vůbec nevysušuje jako jiné rtěnky, je to jako kdyby to byl barvený balzám na rty", jsem se začala pídit po tom, co je tahle rtěnka vlastně zač. Pro některé může být však problém, že nejspíš díky této vlastnosti, není tak moc pigmentovaná a výdrž na rtech také nic moc.




Mě jako "rtěnkovému začátečníkovi" však naprosto vyhovuje. Díky krémové konzistenci se skvěle nanáší, nepoužívám k ní tužku a nebojím se, že někde přetáhnu, nebo se rozmázne.. Myslím, že se díky ní asi naučím nosit rtěnky. Taky má moc krásnej obal, elegatní, vůbec nevypadá levně - a taky není. To je asi pro mě jediná nevýhoda. Stojí ke třem stovkám. Ale až bude v akci, tak si určitě pořídím další barvu.


Na obrázku je hezky vidět rozdíl v pigmentaci obou rtěnek - Maxfactorka je jakoby lehce průhledná. Jinak bohužel fotky ještě neporušených rtěnek se omylem smazaly, takže jsem musela nafotit nové s už použitými.


Taky se může líbit

0 komentářů