Ladybox - edice červen 2014

sobota, června 28, 2014

Po květnové pauze jsem si opět objednala Ladybox, protože mě nalákaly nápovědy zveřejněné na facebooku. Jedna z nápověd byl Ladybox štěteček na rty, což mne samo o sobě nezaujalo, ale pak jsme se dozvěděli, že v boxu bude i lesk na rty od Inglotu a to hned dalo štětečku nový rozměr :-).





Ten štěteček na rty mě taky trochu potrápil. Když jsem ho z boxu vyndala a sundala víčko, tak jsem si řekla, že jsem určitě dostala nějaký rozbitý kus... Naštěstí jsem se podívala na dopis od Ladyboxu, kde bylo vysvětleno, že víčko se musí nasadit z druhé strany a pak štěteček vyjede :-) Samozřejmě jsem ho hned vyzkoušela s novým leskem od Inglotu a svou práci odvádí dobře, i když jsem měla nejprve trochu pochyby.



Lesk od Inglotu je součástí jejich Freedom systému a já ho dostala v odstínu 201. Na první pohled mě tedy barva moc nezaujala, říkala jsem si taková nemastná neslaná. Ale po nanesení na rty jsem byla nadšená, opravdu mi sluší, je to taková přirozená nenásilná barva. Obsahuje jemné třpytky, což bych klidně oželela, ale nevadí to. Navíc krásně voní. Já jsem si ho dala do paletky na tvářenky, kde mám ještě místo.





Další věcí, kterou jsme se dozvěděli z nápověd byla kosmetická taštička Dara bags. Ta mě tedy trochu zklamala, protože jsem si ji představovala větší. Ale na něco se snad hodit bude.


Pak byly v krabičce vzorky šampónu a kondicionéru od značky Philip B. No ty můžu ohodnotit až je vyzkouším, ale vzhledem k velikosti si je s sebou asi vezmu až někam pojedu jako cestovní, takže to nebude hned.


Poslední věcí v krabičce byl sprchový gel Palmolive, plný produkt. Vůně se mi líbí, takže jsem ráda a sprcháč se hodí, ale nemyslím si že dávání sprcháčů a zubních past do krabičky je ta správná cesta. Možná kdyby to byla nějaká méně známá značka, ale Palmolive a předtím Colgate... 


Takže na závěr - jsem spokojená s leskem a štětečkem, taštička malá, sprcháč využiju a líbí se mi, ale příště už do krabiček radši ne. Taky mě trochu zklamalo, že samotná krabička byla opět růžová, nic originálního.


Taky se může líbit

0 komentářů