Můj boj 2 - proč začínám od znova

pondělí, června 30, 2014

Proč? To je jednoduché. V posledním době jsem ve svém snažení polevila, ať už z důvodu náročného období ve škole nebo kvůli nové práci na full-time, kam jsem před měsícem nastoupila. Podle mě nemá smysl navazovat na předchozí snažení, protože bych toho musela spoustu dohánět a mezera pár týdnů v zápiscích by se mi nelíbila. Teď už jsem se přizpůsobila svému novému dennímu režimu, takže je podle mě nejlepší možnost začít znovu od začátku. Takové druhé kolo.


Samozřejmě na začátku si musím stanovit nějakou výchozí pozici, se kterou se budu poměřovat. Poměřování už nebudu dělat týdenně jako předtím, ale řekla jsem si, že jednou za měsíc to bude stačit. Dneska odpoledne jsem se změřila a zvážila:

datum7.1.19.5.30.6.
váha kg70,16969,6
% tuku26,225,425,9
% svalů36,136,436,2
datum7.1.19.5.30.6.
pas77 cm73 cm75
přes pupík93 cm89,5 cm90
přes boky100,5 cm98 cm100
přes prsa97 cm93 cm94
obvod stehna57 cm56 cm55

Taky použiju testování kondice z knížky od Jillian - Udělejte radikální řez. Já jsem se otestovala 19.5.:

Test kondice:

  • 3minutový krokový test (ženy) - napočítala jsem si 93 tepů za minutu a podle tabulky spadám do úrovně dobrý (druhá nejlepší).
  • Test s kliky (ženy) - cílem bylo udělat za minutu co nejvíc pánských kliků, já jich dala 19, což mě zařadilo do úrovně průměrný. Čekala jsem, že jich dám mnohem míň.
  • Test sedů lehů za minutu (ženy) - cílem bylo udělat za minutu co nejvíc sedů-lehů podle předepsaného způsobu. Já se opět dostala do průměrné úrovně, i když nevím, jak by bylo možné jich udělat víc, aniž by utrpěla forma, ale uvidíme na konci... :-)
  • Test dřepu o stěnu - cílem bylo vydržet alespoň 30 sekund v předepsané pozici. Já vydržela minutu a 5 sekund, takže dobrý :-)
Minulý týden jsem si koupila členství v Balance Club Brumlovka do konce letošního roku (díky práci to mám zvýhodněné, jinak je to hodně drahé), kde jsem absolvovala vstupní diagnostiku (jak jsem na tom a co bych měla cvičit), součástí které bylo vyšetření na přístroji In Body. Takže pro zajímavost a porovnání s mojí chytrou váhou výsledky z In Body:

- Váha 68,4 kg, tuk 19,5 kg, voda 35,7 kg, kosterní svalová hmota 26,9 kg
- Porovnání měření z mé chytré váhy (19.5.) a z In Body:

DatumHmotnost kgVýška cmIndex tuku %Hmotnost tukuČistá hmotnostBMI kg/m2voda %svaly %
19.5.20146917825,417,551,521,851,236,4
23.6.201468,417628,5119,548,922,152,1939,33

Trochu se to liší, ale zase jsem ráda, že ta moje váha není úplně vedle. 

A jak to bude probíhat? No jak jsem se už zmínila - mám teď nově členství v posilce, takže to bych určitě chtěla využít. Na diagnostice mi bylo doporučeno cvičit třikrát týdně, a to kruhový trénink, TRX a pilates, takže se budu snažit to dodržovat. Kromě toho bych chtěla využít i místní bazén. Také mám v plánu znovu najet na můj běžecký plán z Endomonda (za poslední 2 týdny jsem byla běhat jen 2x). No a příležitostně ještě cvičit doma, pokud bude chuť a čas. Samozřejmě začít jíst více zdravěji, přece jen jsem si poslední dobou trochu dopřávala :-)


Taky se může líbit

0 komentářů