Můj boj - pokus č. 3: Letní prázdninová výzva

pondělí, června 29, 2015

Už je to tu zas. Cítím, že je potřeba se sebou něco víc dělat. I když běhám (pomalu), tak váha stále ukazuje nepěkná čísla, tak jsem se rozhodla zase jednou do toho opřít a postavila jsem před sebe svoji letní prázdninovou výzvu.

Založila jsem si na to desky, do nich jsem vložila vytisknuté pdf, které jsem si pro sebe k výzvě vytvořila a budu sledovat svoje snažení a pokroky. Navíc si tam budu zakládat různé věci, které s výzvou budou nějak souviset. Chytré články, zajímavé cviky, motivační fotky atd. 


Termín: 29.6. - 30.8.

S čím začínám (když jsem se vážila, tak byl nějakej hodně blbej den, normálně to vypadá lehce líp, ale aspoň budu mít z čeho "ukrajovat"):

Váha         71,4 kg
Tuk %       27,3
Svaly %    35,5
Voda %     49,9

Pas             78 cm
Pupík          91 cm
Boky          100 cm
Prsa            95 cm

Stanovila jsem si samozřejmě nějaké cíle:


Kromě vlastní velké výzvy jsem si stanovila i menší podvýzvy - každý den udělat určitý počet přeskoků přes švihadlo, každý týden dát pomocí běhu/chůze stanovené kilometry - u obou se postupně počet bude zvyšovat a každý den si zacvičit plaňku.

Tak do toho!!!

Taky se může líbit

0 komentářů