3 dny před očistou

neděle, října 25, 2015

A je to tady. Začínají mi čisté 3 dny před očistou - budu říkat "předočista".



Co bych tyto tři dny měla jíst:
  • Jednoduchá, lehká zeleninová jídla - saláty, ryby, rizoto, polévky, luštěniny..
  • Zelenina, ovoce, ořechy, semínka, olivový olej, kokosový tuk..
  • Fazole, čočka, hrách, ryby, mořské plody, tofu, vajíčka.  
  • Kuřecí, krůtí nebo králičí maso (ideálně v bio kvalitě)
  • Bezlepkové přílohy - brambory, rýže (ideálně celozrnná, basmati, indiánská), skleněné a rýžové nudle, jáhly, pohanka, quinoa, batáty, polenta.
A co bych neměla jíst viz zde.

Pro zajímavost jsem se na začátku zvážila na naší váze, abych mohla porovnat, co to se mnou udělá:

71,9 kg
27,5 % tuku
49,8 % vody
35,4 % svalů

:-(

Pátek 9.10.
snídaně: chia gel s mandarinkou a hroznovým vínem
oběd: tomatové rizoto s krůtím prsem
svačina: smoothie z jablka, banánu a kokosové vody
večeře: Salát s lososem z Bageterie, cca 5 pečených brambor z bageterie, tuňáková rolka z bageterie
druhá večeře: smoothie z manga, jablka a borůvek, 1/2 raw kuličky z datle a kešu
K tomu hodně čisté vody.

No, nedodržela jsem to úplně přesně - tortilla z tuňákové rolky a těch pár pečených brambor, ale o víkendu to budu mít horší, protože jedu domů...

Sobota 10.10.
Nevedla jsem si přesné zápisky. Snídaně byla ještě v normě. Pak to bylo horší protože následovala oslava tetiných 75. narozenin. Ale snažila jsem se držet. Z předkrmu jsem snědla pouze šunku a zeleninu, pečivo a křenovou pěnu jsem vynechala. Z polévky jsem si dala jen trošku vývaru a knedlíčků jsem se ani nedotkla. K hlavnímu jídlu jsem si vybrala lososa s pečenou zeleninou. Pak už to ale bylo horší, protože přišly na řadu dezerty. Pár kousků jsem ochutnala, ale snažila jsem se vybírat chytře a nepřetláskat se, Což se mi podařilo.  Měla jsem trochu cinzana k přípitku, ale pak už jsem pila pouze čisto vodu. Večer jsem odmítla rodiči nabízené víno a protože jsme měli všichni ještě dost od oběda, dali jsme si schwarzwaldskou šunku (lepší než jiné možnosti) a bezový čaj.

Neděle 11.11.
K snídani ovoce s ořechy, chia semínky a bílým jogurtem. Jogurt by tam sice neměl být, ale považovala jsem to za celkem dobrou volbu. Oběd byl horší. Babi mi chtěla udělat radost, tak koupili kachnu. Polévka - opět trochu vývaru a jako druhé pečená kachna. No, nandala jsem si fůru zelí, dva mini knedlíky a kousek, na kterém bylo hodně masa. Omastek jsem si nedala. K večeři pak už doma v Praze 2 uvařené vejce na tvrdo, kopu zeleniny a šunku.

No, nebyla to ideální předočista, ale dost jsem se snažila...

Taky se může líbit

0 komentářů