3 dny na šťávách - Ugova očista

pondělí, prosince 07, 2015

A je to tady. Začala mi očista, takže 3 dny budu pouze na šťávách od Uga. Hlavou se mi honí spoustu otázek: Budou ty šťávy dobrý? Nebudu mít hlad? Co když mi bude špatně, nebo nebudu mít energii. V úterý večer mám trénink, zvládnu to bez jídla? Vydržím to? No, jdem se podívat na to, jak jsem se s tím poprala...



1. den - pondělí 12.10.

Ráno před prací jsem si vyzvedla dnešní lahvičky a dostala jsem k tomu pěknou neoprenovou tašku na přenášení lahviček ve správné teplotě k uchování. Jsem celá natěšená a zvědavá, co mě čeká. Po příchodu do práce vyndám lahvičku s cedulkou "snídaně" aby se ohřála na pokojovou teplotu a ostatní dávám do lednice. Studuju tabulku se složením - řepa, celer, mrkev, jablko - no uvidíme... Přes den to zvládám docela v pohodě, i když "oběd" a "večeře" mi nijak extra nechutnají. Večer se ale dostavují šílený chutě na všechno možný nezdravý. :-) Oba dva se ale držíme.



2. den - úterý 13.10.

Druhý den u mě naprosto v pohodě. Dnešní oběd a večeře mi přijdou lepší než ty pondělní. Chutě už nemám a cítím se fajn. Zato Dominik trpí... Večer máme běžecký trénink. měla jsem z toho v průběhu dne obavu, zda tam třeba nezkolabuju, ale oba jsme to zvládli, jen se cítím víc vyčerpaně.


3. den - středa 14.10.

Bojuji se svou vůlí a Dominik mi to neusnadňuje, protože si k očistě trochu přilepšil a já bych chtěla taky :-). Ale když už jsem to vydržela, tak to dotáhnu. Na šťávy jsem si už celkem zvykla a přijde mi to normální a i ty chutě mi už nepřijdou tak divný. Odpoledne mě začne lehce bolet hlava a uvědomím si, že dnes jsem nepila tolik vody. Snažím se to dohnat a bolest hlavy mizí. Super je to, že nemusím myslet na to, co si dám k snídani, kam půjdu na oběd a co koupit k večeři. To je super.



Taky se může líbit

0 komentářů