Co jsem si přivezla z Londýna - štětce Real Techniques

úterý, ledna 12, 2016

V listopadu jsme vyrazili na prodloužený víkend do Londýna. Těšila jsem se nejen na památky, úžasnou atmosféru a skvělé jídlo, ale i na to, že si pořídím něco pěkného. :-) Volba padla na štětce Real Techniques, na které si dělám zálusk už snad 2 roky.


Po příchodu co drogerie Boots však nastalo dilema - který si mám vybrat?! Vzhledem k tomu, že jsem zase nechtěla moc utrácet, tak jsem si říkala, že si vyberu jeden a někdy příště si pak koupím další. Dominik si ale všiml, že tam mají na některé výrobky akci, která se vztahovala i na Real Techniques - kup 3 výrobky a ten nejlevnější dostaneš jen za £1! No a tomu nešlo odolat, takže nakonec mám štětce 3:


Real Techniques Stippling Brush
11 liber
Tenhle štětec mě po rozbalení na první pohled trochu zklamal. Čekala jsem, že bude víc hustější navíc některé štětiny z něho trochu vyčuhovaly. Po vyzkoušení však zas tak zklamaná nejsem, make-up se mi s ním nanáší celkem dobře, pěkně se rozmaže do ztracena a vypadá to pěkně. Na make-up teď jiný štětec nepoužívám.



Real Techniques Blush Brush
10 liber
Blush brush je boží! Krásně jemňoučkej a husťoučkej - jak píšou na obalu - ultra plyšovej. Tvářenka se mi s ním dobře nanáší. Se svým štetcem na tvářenku ze Sephory jsem byla sice spokojená, ale jsem ráda, že jsem si pořídila i tento, protože má jiný tvar, takže i tvářenka po nanesení vypadá trošku jinak, navíc je více multifunkční, hodí se mi i na bronzer nebo rozjasňovač v případě potřeby i pudr.



Real Techniques 200 Oval Shadow Brush z kolekce Bold Metals
15 liber
Tak tohle je lahůdka! Když už jsem si kupovala tři štětce, tak jsem chtěla mít aspoň jeden z kolekce Bold Metals, která má moc krásný design. Vybrala jsem si tento, protože tvarově takový štětec ještě nemám. Ideální je na nanášení stínu na celé víčko, spíš na máslovější než matné prášivější stíny. Hodí se mi i na rozjasnění.





Taky se může líbit

0 komentářů