Můj koutek s kosmetikou

čtvrtek, prosince 17, 2015

Protože se brzy budeme stěhovat do nového bytu, který se nám právě dostavuje, začínám přemýšlet, jak tam vyřeším skladování kosmetiky. V současné době mám všechno v koupelně, ale vždy jsem snila o tom mít vlastní toaletní nebo líčící stolek. :-)

Tak takhle to u mě nevypadá. :-) Ale aspoň se
IKEOU můžu inspirovat...

Takže jsem si do našeho designu bytu takové místo v ložnici naplánovala. Nyní však začínám přemýšlet, zda to bude praktické? Stejně se nyní líčím v koupelně, kde je navíc rovnou voda, když se něco nepovede, nebo když je potřeba se odlíčit. A mít svoje kosmetické potřeby rozdělené - něco v koupelně (krémy, čistící gely, micelárky atd.) a něco v ložnici (makeup, stíny, štětce atd.) a mezi tím přecházet se mi nezdá jako nejlepší varianta. Zvlášť když vím, jak se mi ráno těžko vstává a jak jsem pomalá :-). Navíc se mi v Ikee moc líbí ten pohodlný ušák, takže by tam místo toaletního stolku mohlo být místečko na čtení, relaxování... hmm... :-)

No ale zpátky k tomu jak to mám teď. Vzhledem k stěhování jsem se rozhodla zrevidovat a uspořádat kosmetiku, kterou vlastním. (Oproti beauty blogerkám toho mám celkem málo, i když přítel si myslí opak :-) ). Povyházela jsem tedy věci, které už mám věčnost nebo které nepoužívám. Depotovala jsem některé levné mono stíny do mé krásné nové Z-palette, která mi už pár měsíců ležela v šuplíku. A vše jsem si nově uspořádala. Hlavně mám radost, jak jsem to vymyslela s paletkama. Předtím jsem je měla poskládané na sobě, takže jsem často používala jenom tu navrchu, protože se mi nechtělo vyndavat ty pod ní. Teď už mi neleží naplacato ale jsou vedle sebe vyskládané nastojato, takže se k nim pohodlně dostanu. Geniální! (Proč mě to nenapadlo dřív, sakra!)

Stojan vedle sprchového koutu - horní patro je vyhrazeno
pro moje "serepetičky" :-)

Skříňka nad umyvadlem, část za zrcadlem - v současné
době pěkně srovnané...

Skříňka nad umyvadlem postranní
část - království štětců

A nad štětcema další pěstící přípravky

Pro srovnání - jak jsem to měla v předchozím bytě.
Kosmetiky bylo podstatně méně, ale některé věci
se nemění. Koupelnový stojan, šuplíček z Jysku,
voňavka, tělové máslo... :-)

Taky se může líbit

0 komentářů