Sephora, Rimmel a Catrice - úlovky

neděle, července 17, 2016


Minulý pátek bych mohla nazvat dnem malých beauty radostí, protože jsem si pořídila několik věcí do své kosmetické taštičky (spíš tašky, kufr to ale zatím není). A navíc celkem výhodně :-)


Jako jako první věc jsem si pořídila lak na nehty Rimmel 60 Seconds Super Shine č. 500 Caramel Cupcake, protože jsem si během dne skočila do DMka koupit nové balení papírových kapesníčků (těžký život alergika), no a samozřejmě jsem přitom obhlídla stojany s dekorativní kosmetikou. Lak byl zlevněný, stál lehce pod 50 Kč (přesně nevím, účtenku jsem vyhodila), takže deal :-). Má krásnou nude barvu, která se podle mě hodí skoro ke všemu, má lehce nádech dorůžova, je elegantní, vhodná do práce. Už jsem ho vyzkoušela a moc se mi na nehtech líbí.


Cestou z práce jsem se zastavila v Rossmanovi na Budějovické, abych si koupila svoji oblíbenou řasenku od Catrice - Better Than False Lashes, protože tu starou co mám doma, jsem už měla dávno vyhodit a horko těžko z ní ještě něco dostávám. Samozřejmě, jakmile jsem do prodejny vstoupila, tak se mi v tu ráno vykouřilo z hlavy pro co jsem tam šla (to je typický :-) ), takže jsem si od Catrice pořídila dvě jiný věci:

Lak na nehty Catrice Ultimate Nail Laquer č. 20 Meet Me At Coral Island za 69 Kč. Korálovou barvu mám ráda, navíc si myslím, že půjde pěkně k novým šatům, které jsem si koupila na Zootu na srpnovou svatbu našich kamarádů.



No a pak jsem si pořídila korálovou rtěnku, kterou ve svém nedávném videu doporučovala Petra Lovelyhair - Catrice Ultimate Colour č. 440 Hugs and Hibis-Kisses za 109 Kč. Tu už jsem vyzkoušela a je super, krásná sytá barva, dobře pigmentovaná, dobře se nanáší, nepotřebovala jsem štěteček a vydržela snědení dvou zmrzlin :-).



Dál jsem zamířila do Sephory na Pankráci. Měla jsem kupon s 10% slevou, který měl za pár dní vypršet. Mým cílem bylo koupit si některou z těch barevných masek na oči, zaprvé protože jsem se už dlouho očnímu okolí nevěnovala a za druhé protože mě lákalo je vyzkoušet. :-) V Sephoře ale zrovna probíhaly výprodeje, takže jsem ulovila i pár jiných věcí:

Sephora Honey sleeping mask - nourishing & balancing, 8 ml, stála mě 60 Kč, byla zrovna ve slevě a používá se přes noc. Už jsem ji vyzkoušela a podle mě je jí v kelímku dost na 2 použití. Napatlala jsem si ji na obličej i na krk a vůbec jsem nešetřila a ještě jí dost zbylo. Přišlo mi trošku divný si takhle jít lehnout, ale bylo to v pohodě. Nějaké extra účinky jsem úplně nepozorovala, ale moje pleť ráno vypadala hydratovaně a pěkně.

Pak jsem si pořídila 2 takové ty textilní masky na oči , kdy se pod každé oko přiloží jeden "polštářek". 1 pár stojí 100 Kč a uplatnila jsem na ně ten svůj poukaz. Vybrala jsem si Sephora Pearl eye mask - Perfecting & brightening a Sephora Rose eye mask - ultra moisturizing & brightening. Těším se, až je vyzkouším.


Mezi úlovky je i báze pod oční stíny Sephora Colorguard Eyeshadow primer 12HR, 10 ml, v akci za 140 Kč. Už jsem ho zkoušela a stíny opravdu dokáže udržet.



Pak jsem si pořídila zkosený štětec na oční stíny Sephora PRO Angled shadow brush 13, v akci za 190 Kč. Také jsem ho již zkoušela a pracuje se s ním dobře. No a poslední věcí je štětec na oči Sephora Straight liner brush 91, v akci za 70 Kč.





Taky se může líbit

0 komentářů