Líčení v parfumerii Douglas

pátek, února 19, 2016

Na začátku ledna mi přišel do e-mailové schránky newsletter od Douglasu, který lákal na bezplatné večerní líčení. To mě samozřejmě zaujalo, takže jsem se přihlásila na jeden z nabízených termínů a vybrala jsem si prodejnu v Centru Černý Most, kam často jezdíme.

nákup v Douglasu

Byla jsem objednaná na 12 hodinu a přišla jsem tam pro jistotu cca o 10 minut dřív, ale dočkala jsem se nemilého překvapení. Paní prodavačky vůbec nevěděly, že nějaká takováhle akce je, a že jsem na ní objednaná. Ukázala jsem jim tedy e-mail, který mě na akci nalákal. Vůbec o tom nevěděly a navíc jsem se dozvěděla, že jejich make-up artistka je nemocná, takže tam není nikdo, kdo by to mohl udělat. Ony jsou vyškoleny jen na tzv. flash líčení (make-up, rtěnka, řasenka), které je zadarmo. Slečna však byla ochotná a volala do ostatních parfumerií, zda by někde nebylo volné místo. Bohužel však bylo plno, což se nedivím, když šlo o akci zdarma (jinak stojí myslím 590 Kč).

Poprosila jsem alespoň tedy o to flash líčení, abych neodcházela úplně "s prázdnou", když jsem se těšila na to, jak budu pěkná. :-) K vyzkoušení jsem si vybrala kosmetiku Clarins. Slečna byla velmi příjemná a snažila se mi tu nepříjemnost vynahradit. Poradila mi pár tipů, jak se mám starat o pleť a co mám používat. 

Ohledně líčení - nejprve na mne použila rozjasňující bázi pod make-up Eclat Minute Base Illuminatrice de Teint 01 Rose, která trochu zakryla moje rozšířené póry na tvářičkách a pleť vyhladila. Následoval make-up Ever Matter SPF 15 Skin Balancing Foundation 108 Sand, který pleť zmatní a navíc byl prý také vhodný na ty moje póry. No a pak pudr Skin Illusion Fond de Teint Poudre Libre 108 Sand a tvářenka Blush Prodige 05 Rose Wood. Poradila mi, abych používala tvářenku spíš do hněda a ne do červena - ta by naopak zvýraznila moje póry a začervenání tvářiček. Na rty použila rtěnku Joli Rouge 707 Petal Pink. Ta byla moc pěkná a příjemná na rtech. Jen na oči a obočí použila jinou značku než Clarins. Doporučila mi jejich novou řasenku Douglas Devil Eyes. Slečna mi také upravila obočí a poradila, do jakého tvaru si ho mám upravovat. Na obočí pak použila Collistar Eybrow Gel 3 in 1 02 Asia Brown.


Řasenka se mi moc líbila, krásně mi řasy natočila, prodloužila a zvýraznila, takže jsem si ji pak pořídila domů. K tomu mi slečna prodavačka doporučila ještě od značky Douglas tvářenku č.6 1,2 Tree a rtěnku č. 13 Gentle Kiss, jako levnější náhradu k produktům Clarins. Musím říct, že oba výrobky ráda a často od té doby používám. Rtěnka má lehoulinkej shimmer, ale je tak jemnej, že mi to nevadí. Má takovou gelovitější konzistenci a na rtech moc dlouho nevydrží, ale je dobře pigmentovaná a příjemně se nosí. Tvářenka má taky lehčí shimmer, dobře se s ní pracuje - nehrozí, že bych po prvním nanesení skončila jako Marfuša :-).




Vlevo na ruce rtěnka, vpravo tvářenka

Taky se může líbit

0 komentářů