Úlovky z Flory - dárky, H&M, Catrice, Manufaktura

čtvrtek, srpna 04, 2016

Dnes se chci podělit o to, co jsem ulovila na v nákupním centru na Floře. O víkendu jedeme na chalupu a protože se tam uvidím s rodiči a mamka měla nedávno narozeniny a svátek, tak jsem potřebovala sehnat nějaký dárek. Naštěstí jsem si vzpomněla včas :-). Taky se blíží svátek mé druhé polovičky, takže jsem nákup dárečků rovnou spojila. No a taky jsem nezapomněla na sebe ;-).



Protože mamka má ráda levanduli, zašla jsem do Manufaktury, abych jí pořídila něco z této voňavé květinky. Pořídila jsem Carlsbad Antistress krém na ruce & nohy s vřídelní solí a levandulí za 159 Kč a levandulovou olejovou koupel Carlsbad Antistress za 149 Kč. No a pak mě tam zaujala řada pro muže, ze které jsem příteli pořídila vlasový šampon za 149 Kč. Na etiketě je uvedeno, že šampon je s pivem, bylinným komplexem a beta-glukanem. Nic z toho jsem předtím nezkoušela, tak jsem zvědavá, jak obdarovaní budou spokojení. Každopádně musím říct, že se mi moc líbí obaly výrobků, člověk má pak pocit takového luxusu :-). Mamce jsem ještě ke kosmetice přidala bylinný čaj and that's it!
Dárek pro mamku



Pro přítele jsem pak hlavně nakoupila v HáeMku. Šla jsem tam na čumendu, jestli mě náhodu něco nezaujme no a náhodou mě něco zaujalo. U stojanu s prádlem jsem objevila ponožky se vzorem sushi a jelikož oba sushi milujeme, tak to bylo jasná volba! A protože zrovna byla akce 3 za 2, tak jsem k tomu přihodila ještě 2 páry... No a pak jsem ještě vzala trenky se stejným vzorem - na spaní podle mě ideální :-). Já jsem si v HM koupila bižu ve slevě - náhrdelník a květinové sponky.

Sushi ponožky byly jasná volba :-)

Dárek pro miláčka

A nějaké ozdobičky pro mě :-)

No a pak jsem se mrkla do DMka, odkud jsem odešla s paletkou 4 očních stínů od Catrice (! ano v DM je teď nově i značka Catrice a to ve všech prodejnách... Mimochodem zmizel Astor a vypadá to, že She taky zmizí, ale tyhle 2 značky nejou moje oblíbené, tak mi to neva). Paletka je z limitované edice Zensibility, jmenuje se C01 Ease And Comfort a stála 139 Kč. Tři barvy jsou se shimerem a jedna je matná, jsou takové hezky neutrální a podle mě se budou hodit na takové to denní nošení. Taky si myslím, že paletka bude dobrá na cesty.




Na téhle fotce jsou barvy nejvíc realistické

Dál jsem si pořídila rtěnku Rimmel Kate 54 Rock'n'Roll Nude za 149 Kč. Je to rtěnka ze speciální edice, která oslavuje patnáctiletou spolupráci mezi Kate Moss a Rimmelem. Rtěnka má moc krásnou nude barvu, která je lehce dorůžova, voní tak, že bych jí snědla a má moc pěkný obal. No nemůžu se dočkat až ji budu nosit. :-)



A poslední věcí z DMka je štětec na tvářenku od Essence. Ne že by to byl vizuálně zrovna můj styl, ale stál jen 34 korun. Má zkosený tvar, což mě vyhovuje, takže podle mě ideální na cesty, do kabelky atd. Protože mi nebude líto, když se zničí, ztratí apod. Toť vše.


(Dárek pro Verunku)

Taky se může líbit

0 komentářů