Štětce Petra Lovelyhair - moje (mini) sbírka

pátek, srpna 12, 2016

Za prvé musím přiznat, že Petru Lovelyhair obdivuju a moc jí fandím. Podle mě je to naše nejlepší beauty blogerka a youtuberka a to, že přišla na trh s vlastní řadou štětců a dokázala, že se prodávají i v Rossmanovi je naprosto wow! A kromě štětců vyrobila i 2 limitované paletky očních stínů a určitě ještě má nějaké to překvapení nachystané v rukávu... :-)


No a teď už k mé skromné sbírce štětců, které od ní mám... V prosinci loňského roku jsem si "k Vánocům" pořídila 2 štětce z Master řady. Každý mě přišel na 149 Kč. 


Štětce přišly důkladně zabalené



Prvním z nich je M61 - small flat top Master. Je to kulatý štětec s plochými štětinami, průměr plochy štětin je cca 1 cm. Nejvíc se mi osvědčil na nanášení korektoru, když chci zakrýt drobné nedostatky, které se tu a tam vyskytnou...



Ten druhý je M64 - small angled top Master. Tento štětec je plošší a má zkosené štětiny a já ho nejradši používám na nanášení rozjasňovače na lícní kosti.


No a když se Pétiny štětce začaly prodávat v Rossmanech, neodolala jsem a hned druhý den jsem se tam zašla podívat s tím, že si nějaký koupím a Petru tak podpořím (a samozřejmě si udělám radost a získám skvělý nástroj na líčení :-) ). No musím říct, že jsem tedy "čuměla", že stojan s jejími štětci je už poloprázdný! Naštěstí ten, který jsem chtěla tam byl - M53 - tappered top Master. No a ten používám hlavně na konturování či nanášení bronzeru. Na to mi totiž jeho "hlavička" sestříhaná do špičky přijde ideální.




Jinak všechny štětce z Master řady mají bílou dřevěnou rukojeť se stříbrným logem Petra Lovelyhair a syntetické štětiny a musím říct, že jsem s nimi naprosto spokojená a za tu cenu je to fakt luxus. Doufám, že se Petře bude dál dařit nás zásobovat svými výrobky a jsem zvědavá, co nového zas vymyslí.

Taky se může líbit

2 komentářů

  1. Na ně mám zálusk už delší dobu a ještě jsem se k tomu nedostala :D Pěknéé :)
    Veronika

    OdpovědětVymazat