Co jsem si vymyslela na říjen

pátek, září 30, 2016

Trochu jsem to tušila, ale dnes se mi to potvrdilo. Respektive ta placatá věc, co se jí říká váha, mi to potvrdila. Prostě žádná sláva, skoro 75 kilo. :-/ A to je prostě moc! Takže je třeba něco s tím opět udělat. 


Ne, že bych se ve svém těle cítila nějak špatně, ale oblečení mi už začalo něco naznačovat a přiznávám, že jídlo poslední dobou taky nebylo zrovna optimální. 

Dnes ráno jsem se po dlouhé době donutila vstát dřív, nazout běžecký boty a půl hodiny se rychleji pohybovat po parku. A po návratu domů jsem vytáhla tu potvoru váhu a přinutila se čelit kruté pravdě. 

Protože jsem si už dřív zas objednala Ugo očistu a to na termín 18.-20. října, řekla jsem si, proč toho nevyužít a neudělat celý říjen tak nějak očistný? 

Takže co mám v plánu? Samozřejmě dodržet Ugo očistu a čisté 3 dny před a po. A ostatní dny v měsíci jíst převážně zdravě. Taky samozřejmě zařadím víc pohybu. No a ideálně bych to chtěla dokumentovat zde den tady na blogu (ale to je celkem ambiciózní).

Startovní pozice:

datum: 30. 9. 2016
kg: 74,8 (fňuk)
tuk: 29 (ach jo)
voda: 48,8
svaly: 34,6

Tak vzhůru do toho!

Taky se může líbit

0 komentářů