Říjen - měsíc očisty - den 1

sobota, října 01, 2016

Tak a je tu první den. Měla jsem v plánu tuhle svoji výzvu odstartovat velmi ambiciózně. A to závodem Runtour na 5 km v pražské Ladronce. Účastnila bych se už třetí rok za sebou. Ale nevyšlo to.

Ráno jsem vstala a začala se připravovat. Sbalila jsem si vše potřebné, oblékla se do sportovního a už už jsem si chtěla zavolat Uber, když mě doběhly střevní potíže. Takže jsem tak akorát rychle běžela na wc. A bohužel to nebylo jen nervozitou. :-(

Tudíž jsem většinu dne pak strávila odpočinkem a spánkem. Ale aspoň odpoledne, když už se moje vnitřnosti trochu umoudřily, jsme šli ven na procházku. Měřila jsem si to Endomondem, abych za dnešek měla aspoň nějaký výsledek, a ušli jsme celkem 4,31 km. A večer jsem ještě půl hodiny cvičila cviky, co mám od fyzioterapeuta. Tak aspoň něco. :-)


Beru to tak, že mi moje tělo dává najevo, že se o něj teď opravdu musím lépe starat. Takže signál přijat a teď už prosím žádné podobné potíže, ať se na to můžu vrhnout! Díky :-)

Taky se může líbit

0 komentářů