Říjen - měsíc očisty - den 16 + 17, 2. a 3. čistý den před Ugo očistou

sobota, listopadu 05, 2016

Druhý čistý den byl ze začátku hodně podobný tomu předešlému. K snídani voda s citronem, rýžové chlebíčky s humusem a okurkou.

Pak jsem ale začala pracovat (v neděli :-( ), takže na svačinu jsem úplně zapomněla. K obědu pak čočková polévka od večeře. Stále mňam. Odpoledne jsem si pak dala hrušku.

K večeru jsem pak šla na hodinu jógy pro začátečníky do Domu jógy na Vinohradech. V průběhu očisty se doporučují jen lehčí cvičení a pohyb. Pohyb totiž podporuje uvolňování toxinů z těla. Ideální jsou dlouhé procházky v přírodě a lehká protahovací cvičení, jako je například jóga. Tak uvádí na webu Ugo očisty.

Dnešní ranní váha:
kg 72,9
tuk 27,6
voda 49,7
svaly 35,2

Třetí den byl jiný v tom, že to byl již pracovní den. Ke snídani jsem si dala opět rýžové chlebíčky tentokrát s luštěninovou pomazánkou a samozřejmě vodu s citronem. Ráno v práci jsem začala hodinou jógy, kterou jsme tam měli v rámci jedné akce. Přes den jsem jedla samé dobré věci a k večeři opět polévku z červené čočky.

Taky se může líbit

0 komentářů