Říjen - měsíc očisty - Ugo očista - den 18,19 a 20

neděle, listopadu 06, 2016

Ugo očista mi tento rok přišla do opravdu náročného období, prostě v práci fofr. Takže měla jsem i celkem obavy, aby mě to nějak neskolilo - například, abych neonemocněla. Ale naštěstí se tak nestalo (až na konci měsíce).


Jak mi při Ugo očistě tentokrát bylo? První den byl opravdu náročný, protože jsem byla na veletrhu pracovních příležitostí, kde jsem reprezentovala mého zaměstnavatele. A večer jsme měli úplně první schůzi sdružení vlastníků jednotek, která se dost protáhla. Ale překvapivě jsem to dobře se šťávami zvládla. 

Druhý den ale nebyl tak super. Celý den mě bolela hlava a k večeru mi začínalo být špatně. Vyhodnotila jsem to, že kvůli pracovnímu zápřahu asi nemám dost energie, takže jsem se rozhodla, že si k večeři dám salát. To pomohlo a pak už mi bylo mnohem líp.


Třetí den jsem se cítila skvěle. Hlava mě nebolela a měla jsem fakt dobrý pocit. Večer jsem si ale zase dala salát, protože jsem zase začínala cítit únavu a potřebovala jsem doma ještě pracovat. A bez nějaké zásoby energie bych to nezvládla.


Tohle byla už moje třetí Ugo očista  musím říct, že šťávy mi chutnaly víc než při předchozích očistách. Co mě ale mrzelo bylo, že jsem na začátku nedostala letáček se složením šťáv, jako tomu bylo v předchozích případech. Nevím, jestli to byla chyba, nebo záměr. A i když jsem nedodržela 3 dny jen na šťávách, myslím, že mi to pomohlo. Po očistě jsem se cítila mnohem líp. Jsem ráda, že jsem poslechla svoje tělo.

Taky se může líbit

0 komentářů