Říjen - měsíc očisty - den 15, 1. čistý den před Ugo očistou

neděle, října 16, 2016

Tak a začíná mi Ugo očista, na což mě upozornila notifikace z aplikace Ugo očisty. Notifikace nesnáším, ale dnes jsem to ocenila, protože bych si jinak vzpomněla možná až zítra :-).
Ráno začínám opět vodou s citronem (hurá, už jsem nakoupila!). Pak jsem si zacvičila 15 min jógy na rozproudění. A hurá na snídani - rýžový chlebíček s cizrnovou pomazánkou a okurkou. 



Jako svačinu jsem si dala banán a potom zdravou tyčinku z DM. Měla jsem ji poprvé a byla moc dobrá. Stojí 33 Kč. V rámci očisty aspoň vyzkouším spoustu nových věcí. :-)



Na oběd jsem si udělala zeleninový salát s vařeným vajíčkem.

Tomu říkám porce :D
Odpoledne mě chytla mlsná, tak jsem ji zahnala zeleninovými chipsy Tretters. A zacvičila jsem si s Cassey Ho cvičení na zadek a stehna.

A k večeři jsem si udělala polévku z červené čočky podle receptu, který je v doporučeném jídelníčku Ugo očisty pro čisté 3 dny před. Byla moc dobrá.

Dnešní ranní váha:
kg 73,7
tuk 28,2
voda 49,3
svaly 35

Taky se může líbit

0 komentářů