Štětce Petra Lovelyhair - Master sada na oči

pátek, února 10, 2017

Když jsem se dozvěděla, že Petra Lovelyhair se rozhodla skončit a tím pádem už pak ani nebudou dostupné její štětce, rozhodla jsem si objednat její Master sadu štětců na oči, nad kterou jsem uvažovala už dlouho. A protože už je mám doma nějaký ten pátek a některé jsem již i vyzkoušela, můžu o nich něco napsat :-).


Sada obsahuje 8 štětců,  některé jsou s přírodními štětinami a některé se syntetickými. A podle mě v ní najdete všechny typy štětců, které se vám můžou na oči hodit. Podle mě je to ideální sada pro někoho, kdo ještě žádné štětce na oči nemá a chce si pořídit nějakou základní sadu. Navíc cena 799 Kč je podle mě za tu kvalitu bezkonkurenční :-)


M71 - štětec z přírodních štětin, vhodný na nanášení očních stínů na celé víčko, na větší oblasti i k jejich rozmazání do ztracena, nebo k zapudrování oblasti pod očima.
M72 - štětec z přírodních štětin, vhodný na blending, tedy rozmazání přechodů mezi stíny na víčku, nebo směrem k obočí, vhodný také na nanášení stínů na větší plochy, nebo k zapudrování oblasti pod očima.
M73 - štětec z přírodních štětin, vhodný na rozjasnění, tedy na nanášení stínů pod obočí a do vnitřního koutku, ale také do ohybu očního víčka a na jejich rozmazání.
M74 - štětec z přírodních štětin, štětec s krátkými štětinami pro precizní nanášení barev na menší části na víčku.
M75 - štětec z přírodních štětin, tužkový štětec, špičatý tvar, vhodný na přesné nanášení stínů do ohybu víčka, nebo na linku stíny a jejich případné rozmazání.
M76 - štětec z přírodních štětin, malý precizní štětec na rozmazání očních linek na horním i spodním víčku, ale také k přesnému nanášení rozjasňujícího očního stínu do vnitřního koutku.
M77 - štětec ze syntetických štětin, vhodný pro precizní nanášení očních linek.
M78 - štětec ze syntetických štětin, zkosený tvar zaručuje přesnou aplikaci gelových očních linek a je také vhodný na dokreslení obočí stínem, nebo gelem.


Já nejčastěji využívám tyto štětce - č. M71 na plošné nanesení stínu na celé víčko, č. M74, takovej trochu větší smudge brush na rozmazání tmavšího stínu podél řas nebo nanesení do vnějšího koutku a M73, ten tak různě :-). Vůbec jsem si ale neoblíbila M72 blending brush, na mě je nějak moc roztřepenej do stran a měkkej, možná, že by to chtělo víc štětin. Štětec na gelové oční linky M77 jsem zatím ještě nepoužila, ale ostatní nejmenované používám a jsou celkem fajn. jak píšu výše - ideální základní sada.

Taky se může líbit

0 komentářů