Mé běžecké plány pro rok 2017

sobota, února 11, 2017

Můj hlavní plán pro letošní rok - znovu začít běhat!




Loni se mi totiž běžecky moc nedařilo, když to zhodnotím z pohledu celého roku. Podle celkových naběhaných kilometrů jsem se bohužel vrátila na úroveň roku 2014:

2014: 144 km
2015: 400 km
2016: 147 km


V první polovině roku to ještě vypadalo nadějně, v březnu jsem sice neběhala kvůli angíně, ale pak jsem se do toho zase opřela. V druhé polovině roku jsem však kvůli různým důvodům (práce, počasí nemoci běhala hodně málo, až jsem přestala úplně.


A tenhle rok jsem zatím nevyběhla. Hlavně kvůli tomu, že když už byla příležitost a čas, tak jsem zase nebyla úplně fit a nechtěla jsem riskovat, že pokud bych vyběhla, tak budu muset na dlouho ulehnout do postele. :-(

Každopádně běhání mi chybí a podle toho vypadá i tělo, takže chci se do toho postupně zase dostat. Letos jsem se zatím přihlásila na jediný závod a to Runtour na podzim v Praze. Do té doby tu pětku snad vypiluji :-).

Cíle:
  • uběhnout 5 km v kuse
  • zúčastnit se aspoň jednoho závodu
  • celkem z rok uběhnout alespoň 500 km
Tak snad se mi to povede!

Taky se může líbit

0 komentářů