Pro a proti č.5

pondělí, dubna 17, 2017

Nashromáždilo se mi už několik výrobků, u kterých bych se chtěla podělit o své zkušenosti a tím pádem je tu další pro a proti. Jak jsem spočítala teprve páté :-).

PRO
Cien Eye Make-up Remover
Tento oční odličovač z Lidlu mě zaujal především nízkou cenou - myslím, že stojí asi 40 Kč. Sliboval, že odstraní i voděodolný make-up a měl obsahovat lotosový květ a hedvábí. No za tu cenu jsem si řekla, že ho vyzkouším, i když velké očekávání jsem do něho nevkládala. Ale mile překvapil. Odličoval srovnatelně s dražšími odličovači. Zbytky voděodolné řasenky na řasách sice zůstaly, ale zatím jsem nenašla odličovač, který by je odlíčil dokonale. Takže v pohodě. Je ho 150 ml a navíc má praktický dávkovač.



Floré Bylinný noční krém Rakytníkový & Arganový olej
Tak s tímto krémem jsem byla naprosto spokojená. Na pleti byl příjemný, rychle se vstřebával a jemně voněl. Dle obalu měl být v bio kvalitě





?
Mixa 24hr Light Moisturising Balancing Cream 
S tímto krémem pro normální a smíšenou pleť jsem byla také spokojená. Dostatečně hydratoval a přitom zároveň zanechával pleť matnou jak sliboval. Ráda jsem ho používala i jako podkladový krém pod make-up. Jediné, co mi trochu vadilo, že jsem měla pocit, že určitě obsahuje nějaký silikon (proto mi možná taky přišel dobrý pod make-up :-) ). Ať už při roztírání  na obličeji, nebo občas se mi během dne stalo, že jsem si přejela prstem po tváři a krém se mi trochu "odrolil". Nevím jak to popsat. No, a tak jsem si teď vyhledala složení a našla jsem tam cyclohexasiloxane, což je silikon. Takže to by případně pro někoho mohl být problém. Ale já jsem byla spokojená :-)

http://www.mixafrancie.cz/produkt/5-24h-lehky-vyvazujici-hydratacni-krem/


PROTI
L'ORÉAL Paris Micelar water - Micelární gel, odličovač pro citlivé oči
Tento odličovač mě zaujal tím, že to byl gel - to jsem ještě nikdy nezkoušela. Navíc měl být vhodný pro citlivé oči a nositele kontaktních čoček a dokonale odstranit i voděodolný makeup. Také měl zklidňovat, hydratovat a osvěžovat. Bohužel mě ale tento výrobek velmi zklamal. To, že by hydratoval, zklidňoval a osvěžoval jsem bohužel vůbec nezpozorovala, což by nevadilo, pokud by dobře odličoval. S voděodolnou řasenkou si vůbec neporadil a u normální pokulhával. Co mi ale přišlo úplně nejhorší byla ta gelová konzistence. Možná to někomu vyhovuje, ale mě přišlo, jako bych si na oko plácla mokré vlhké lepidlo. Vůbec to nebylo příjemné. Pro příště už zůstanu u klasických tekutých odličovačů. Dokonce jsem ho ani celý nevypotřebovala, prostě to nešlo, i když jsem se do jeho používání nutila. Takže za mě ne.


Taky se může líbit

0 komentářů