Mám za sebou kurz Jdu běhat - nauč se uběhnout 5km

pondělí, září 18, 2017

No, nebyla bych to já, abych si na sebe zase něco nevymyslela. :-) Mám za sebou kurz Nauč se uběhnout 5 km od Jdu běhat. V pondělí ráno jsem se přihlásila a večer jsem šla na první trénink. :D Začala jsem na konci dubna a končili jsme v červenci.


Musím říct, že jsem opravdu ráda, že jsem se přihlásila a celý kurz jsem dala. Absolvovala jsem 9 z deseti tréninků (jeden jsem nedala, protože jsme zrovna byli na cestě z Vídně), takže jsem na konci byla jednou z těch, které dostali tričko Kari Traa za vzornou účast. Vybrala jsem si samozřejmě růžové. :-)

Vybrala jsem si lokalitu Stromovka, kde má Jdu běhat i vlastní zázemí. Většinou jsme tedy seběhli dolů do stromovky, kde jsme pilovali abecedu, běhali rovinky a intervaly a taky trochu posilovali. jednou jsme vyběhli i na Letnou, kde jsme si nahoru vyběhli letenské schody. Uf!

I když byly tréninky pro mě náročné a pokaždé ze mě na konci doslova lilo (občas i kvůli pořádnému vedru), stálo to za to. Donutilo mě to chodit pravidelně běhat a trochu víc jsem poznala Stromovku, kde to je moc krásné. Tu jsem si poprvé důkladně proběhla a poznala při třetím tréninku, kdy nás čekal Jdu běhat Orienťák. S mojí běžeckou parťačkou jsme dali 4,4 km a proběhli tolik stanovišť v časovém limitu, že nám to vyneslo pomyslné bramborové místo, kdy před námi byly holky z pokročilejšího kurzu Vypiluj si pětku. To jsem měla opravdu radost. :-)

Na poslední hodině byl úkol jasný - uběhnout 5 km v kuse. Dala jsem to za 36 minut a 2 sekundy. Vím, že dřív jsem to zvládla i rychleji, ale tenhle rok to je na mě opravdu výkon. :-). Tím jsem splnila také jeden z mých ročních běžeckých cílů.


Kurzy od Jdu běhat můžu opravdu doporučit. Účastnice jsou sice samé holky, ale my jsme zrovna vyfasovali trenéra. Všichni jsou příjemní a panuje přátelská atmosféra. To se to pak krásně běhá.

Update běžeckých cílů pro rok 2017:

No, ačkoliv 1 z mých cílů jsem splnila v rámci kurzu Jdu běhat, bohužel si musím přiznat, že ne vše zvládnu splnit. 

Jeden závod jsem absolvovala a to Color Run na v Holešovicích na výstavišti a ve Stromovce. Třetinu jsem ale dala chůzí. Ten závod, na který jsem si hlavně brousila zuby - pražská Runtour je už ani ne za 2 týdny a já od poloviny července vůbec neběhala. 500 km za rok byl optimismus ze začátku roku, nyní mám na kontě kilometrů jen 90. 

To, že Runtour nedám už vím jistě, ale doufám, že do konce roku snad ještě párkrát vyběhnu. Ráda bych dala aspoň 150 km za tento rok. 


Aspoň medaili s jednorožcem jsem letos ukořistila...

Naše barevná skupinka


Taky se může líbit

0 komentářů