Podzimní úlovky ze Dnů Marianne

středa, října 25, 2017

I letos jsem si nenechala ujít dnes už tradiční Dny Marianne. Vždycky si předem naplánuji do jakých obchodů jít, udělám si přehled kde mají jaké slevy a dárky k nákupu a co bych asi chtěla a potřebovala koupit.

První zastávka byla v Sephoře, protože tam mají vždycky dobré dárečky. :-) Docházel mi krém na obličej a protože mě lákalo vyzkoušet taky tu všude opěvovanou korejskou kosmetiku, zvolila jsem Water Drop od Dr.Jart. K tomu jsem dostala zdarma Dermaclear Micro Foam od Dr.Jart na čištění pleti, na nákup -20% a dáreček od Sephory. Prostě great deal! :-)


V DMku jsem jen doplnila domácí zásoby, ale dáreček byl taky fajn.


Zabrousila jsem i do Orsay, kde jsem ulovila sáčko a halenku do práce, rukavice a náušnice.





V Manufaktuře jsem zase pořídila pár dárků k Vánocům.

Největší úlovek jsme si ale domů přinesli z Nespressa. Neodolali jsme a pořídili jsme si kávovar Essenza Mini od výrobce DeLonghi. Líbilo se nám jak je malý a kompaktní a na to, kolik kafe doma vypijeme (moc ne), je kávovar na kapsle ideální, protože už nemusíme vyhazovat dlouho načatou kávu do french pressu. Protože jsme si koupili kávovar dostali jsme k tomu za výhodnou cenu i  zásobník na kapsle a testovací balení kapslí. Což jsme si taky pořídili, abychom tam měli co házet.  :-)No a jako dárek ke dnům Marianne jsme k tomu dostali 2 balení Intensa on Ice. No a aby toho nebylo málo, máme rádi kávu s mlékem, takže jsme si k tomu rovnou pořídili i Aeroccino na našlehání mléka.:-) Takže teď popíjíme kávičku s mlékem a testujeme různé druhy kapslí...

2 velké plné tašky z Nespressa :-D


Šlehač mléka Aeroccino 4


Koupila jsem si pak ještě podzimní bundu v House, nějaké punčocháče v Calzedonii a kalhoty a halenku do práce v M&S, ale nejlepší je stejně ten kávovar :-).

Taky se může líbit

0 komentářů