Pro a proti - pleťové masky

neděle, listopadu 05, 2017

Tohle pro a proti bych ráda věnovala pleťovým maskám. Nashromáždilo se mi jich doma několik a pořád na ně zapomínám a leží mi v šuplíku. Takže je třeba je používat (aspoň jednu týdně) a psát si poznámky, ať vím, kterou příště koupit znovu a kterou ne.

Balea Aqua Tuchmaske - pleťová maska s výtažky z mořských řas
Tohle je plátýnková maska od privátní značky DM drogerie. Podle popisku na obalu má osvěžovat unavenou pleť a dodat jí intenzivní a dlouhotrvající hydrataci a zářivý vzhled. Obsahuje sodík, hořčík, zinek a mangan a díky tomu by měla podporovat látkovou výměnu kožních buněk. Také obsahuje mandlový a šípkový olej, bohaté na nenasycené mastné kyseliny, čímž by měla chránit pleť před vysoušením. Použití je klasika - nandat na vyčištěný obličej, nechat 10 minut a zbytky vmasírovat do pleti.

Plátýnko na mě celkem pasovalo a drželo, což je fajn. Nebylo třeba masku nějak upravovat. Po sundání zůstalo ještě docela dost přípravku, takže jsem ho vmasírovala. Na pleti bylo vidět, že je hydratovaná a prozářená, hodně se leskla, ale ne jako kdyby byla mastná, prostě hydratovaná. :-) Trochu mi ale vadilo, že na omak to pak trochu lepkalo. Cena 29 Kč. Žádný zázrak, ale klidně si ji někdy zase koupím.


7th Heaven Black Seaweed Peel-off, Deep Pore Detox, Easy Peel Mask
Maska gelové konzistence, která se za 20 - 25 minut sloupne. Podle obalu obsahuje černé mořské řasy a rozdrcené rakytníkové plody a slibuje hloubkové čištění, sloupnutí nečistot a přebytečného mazu.

Po otevření pytlíčku jsem musela dlouho obsah vymačkávat, až jsem si říkala, jestli tam vůbec něco je. Jakmile se ale gel dostal k okraji, byl jako živý a měla jsem problém ho chytnout, aby neutekl :-). Čekala jsem, že to bude mít černou barvu, ale bylo to spíš šedé průhledné, sem tam víc zabarvené. Prostě flekaté, což mě trochu zklamalo. Chtěla jsem mít černý obličej, jako paní na obrázku. Když maska začala zasychat, cítila jsem pnutí, ale to mi přijde u těchto typů masek normální. Sloupnout šla opravdu hladce. Pleť se mi opravdu zdála vyčištěná, ale taky suchá, což bylo nepříjemné. Pro někoho, kdo má mastnější pleť si ale myslím, že bude fajn. Cenu nevím, protože jsem ji dostala přibalenou k časopisu.  Po zkušenosti bych si ji sama už nekoupila.


Balea regenerační pleťová maska s mlékem a medem
Maska slibuje intenzivně podpořit unavenou pleť a chránit před ztrátou hydratace. Tyto účinky má zajistit mandlové mléko, akátový med a vitamin E. Balení této masky je na 2 použití. Maska má konzistenci jako takový krém, nanese se na obličej, nechá působit 10 - 15 minut a zbytky se mají odstranit vatovým tampónkem. Nesmývat. Za mě tedy masku nedoporučuji a už si ji nekoupím. Žádný efekt jsem nepozorovala, na obličeji zůstalo hodně zbytků, které nešly odstranit jen tampónkem. Nakonec jsem ji musela smýt. Navíc na čele mi vyskákaly červené pupínky, které ale naštěstí do hodiny zmizely. Takže ne.

Taky se může líbit

0 komentářů