Podzimní úlovky #2

neděle, listopadu 12, 2017

Během podzimu jsem ulovila ještě několik dalších věcí...



Tento lak od Catrice - Brown Collection 02 Sophisticated Vogue. Stál 79,90 a má obsahovat acai olej. Popravdě jsem čekala, že bude víc hnědý, ale je takový šedohnědý, spíš do šeda. Jen na sluníčku ta hnědá víc vynikne. Ale hezky kryje, stačila jen 1 vrstva.


Na nákupním výletě v Drážďanech jsme s holkama zašly i do drogerie Müller, kde jsem si vybrala pár věcí, které tady neseženu (a to platí i o tekutém korektoru Catrice Liquid Camouflage v odstínu 010, protože je tady pořád vyprodaný :-D. Stál 3,45€). Těším se, až vyzkouším ty masky (Vandini za 1,69€ a CV za 40 centů) a na Vánoce si už brousím zuby na šumák s vůní perníčků (95 centů). 🎄 Z těch ampulí jsem zkoušela už tu kolagenovou a podle mě jsem výsledky viděla. Dala jsem si ji na noc a ráno byla moje pleť taková hladší. Jedna ampule stojí 65 centů.


V Primarku jsem si kromě zásoby gumiček, ponožek a punčoch a pár kousků oblečení pořídila tento suprový vínový klobouk. K tomu jsem si v místním DMku koupila NYX Lip Lingerie v odstínu 20 French Maid (7,85€), aby mi to ke klobouku pěkně ladilo. Krásné podzimní barvy.


Můj neustálý hon za botami, které by mi seděly (úzké, hubené, ale dlouhé chodidlo) jsem zakončila ulovením hned dvou párů - kotníčkových Conversek z Footshopu a kotníčkových nazouváků na podpatku Lasocki. Hurá, mám na podzim co nosit :-).



Pořídila jsem si také novou matnou rtěnku od Dermacolu Matte Mania v odstínu 22 -ta vpravo, 149 Kč. A po prvním použití jsem s ní byla tak spokojená, že jsem si později koupila ještě druhou - odstín 20 - ta vlevo.


Doma si teď užíváme s naším novým "mazlíkem" - kávovarem na kapsle Nespresso. Takže jsme vyzkoušeli i limitovanou edici Barista special. Zamilovala jsem si verzi Chiaro, ze které se připravuje cappuccino. Bohužel už limitku doprodávají :-(, takže jsme si museli koupit několik krabiček do zásoby :-D.

Taky se může líbit

0 komentářů