Střípky z ledna 2018

pátek, února 02, 2018

Po strááášně dlouhé době jsem se opět odhodlala sepsat střípky z mého života za uplynulý měsíc. V podstatě jsou to takové poznámky nebo deníček událostí, které si chci zaznamenat.

1.1.2018
Objevili jsme seriál Designated Survivor a nemohli jsme se odtrhnout od televize. Zkoukli jsme ten den asi 4 díly a rvali jsme si vlasy, že jsme na něj přišli až poslední den dovolené :D.

4.1.
Vyzkoušeli jsme nové vietnamské bistro v naší čtvrti - Neami. Druhý den po otevření, trochu nestíhali, ale bylo to dobré.

6.1.
Moje narozeniny. Přijeli rodiče, odpoledne jsme šli do O2 arény na Apasionatu - zábavnou show s koňmi. Večer jsme si pak dali degustační menu v Chateau St. Havel.

11.1.
Poprvé v karlínské restauraci Grils. Bylo to dobré, ale na to, že je to jen grilované kuře, to bylo dost drahé. :-(

12.-14.1.
Výlet do Basileje, kde jsme trochu promrzli a já chytla rýmu. Ale bylo to fajn a zas jsme poznali nové město. Propásli jsme první kolo prezidentských voleb.

15.1.
Žádám si o voličský průkaz, abych mohla volit v druhém kole voleb, jedeme totiž s holkama na hory.

20.1.
Výlet s rodiči do Plzně. Pozdní snídaně v Enjoy Coffee & Brunch. To bylo dobré. Prohlídka Semlerovy rezidence - interiéru od Adolfa Loose. To bylo opravdu zajímavé. A kino Zoufalé ženy dělají zoufalé věci. To bylo bohužel hrozné.

26.1.-28.1.
Víkendový pobyt s kolegyněmi v Jizerkách, v Amantis Vital Sport Hotel v Desné. Zvládly jsme odvolit (náš kandidát bohužel nezvítězil), 4x projet zasněženou klouzavou lesní cestu k hotelu se spoustou děr, neztratit se v mlze, dát si úžasnou palačinku v Harrachově, zrelaxovat se v hotelovém wellness a samozřejmě trochu popít.

28.1.
Pořídili jsme si Google Home a večer si fit combo v hotelu Step - zacvičili jsme si v místním fitness centru, zaplavali pár temp a vyhřáli se v saunovém světě.

+ na závěr krásné ranní červánky :-)