Pro a proti - č.6 - Ziaja, Havlíkova apotéka, Balea, Saloos

čtvrtek, února 08, 2018

Co z kosmetiky mi vyhovuje a co ne? Moje v pořadí už 6. zápisky se zkušenostmi s různými kosmetickými produkty.


PRO
Havlíkova Apotéka - Pečující a čistící Ranní maska (3 minutová)
Tohle byla bomba. Krásné ranní bylinkové probuzení pleti. Maska slibuje hloubkovou očistu, hydrataci a výživu a již po prvním použití bude pleť svěží, rozjasněná a připravená na celý den. No, pod to se klidně podepíšu. Maska má takovou, řekla bych našlehanou konzistenci. Ráno se nanese na ještě nevyčištěnou a neomytou pleť. Nechá se působit 3 minuty a opláchne vodou. Kdybych měla vybrat 1 slovo, které ji charakterizuje, tak je to #svěžest. 30 ml za 189 Kč.

 

Havlíkova Apotéka - Krásná paní
Tento krém je univerzální - na den i na noc. Slibuje ochranu pleti proti infračervenému záření, které urychluje stárnutí pleti. Určen je pro mdlou pleť bez jasu a obsahuje tyto přírodní účinné složky: extrakt z truskavce ptačího, makadamiový, makový a rakytníkový olej a mateří kašičku. Krém je takový hutnější, ale není těžký. Konzistencí (samozřejmě i vzhledem) mi připomíná mastičku. Začala jsem ho používat v létě, takže jsem měla obavy, že v tom horkém počasí to nebude úplně ono, ale nevadil mi. Dobře se roztírá, stačí ho maličko, takže dlouho vydrží. Používala jsem ho i pod make-up - to jsem ho raději vždy déle počkala, aby se dobře vsákl a v pohodě. Co velmi pozitivně hodnotím, že asi opravdu nějak blokuje IR paprsky, na pleti bylo vidět, že jí prospívá a sluníčko jí nevadí. Malé mínus dávám za vůni - jsou cítit bylinky, ale trochu mi smrděl. :-( I přes to bych si ho klidně koupila znovu. 30 ml za 398 Kč.

 

?
Ziaja - Kozí mléko noční krém
Krém je určen na pleť suchou a náchylnou k tvorbě vrásek. Vrásky zatím naštěstí nejsou úplně moc můj případ, ale hydrataci moje pleť potřebuje. Co se mi na tomto krému líbí, že je takový pěkně hutný, jak se na správný noční krém sluší a patří. (alespoň při představě typického nočního krému) Také příjemně jemně voní, nic vtíravého, co by rušilo usínání. Na druhou stranu jeho hutnost je na škodu při nanášení, protože jde setsakra špatně roztírat. Místo, aby se krásně po tváři rozetřel, se na něm prsty spíš "zaseknou" a musí ho "tahat" do vzdálenějších míst obličeje. Takže instrukcím na kelímku: "Naneste malé množství krému a jemně vmasírujte krouživými pohyby do pokožky" se spíš zasměju. Ale! Pokud nechám pleť malinko navlhčenou, tak se najednou roztírá krásně. Co se týče hydratace, tak mě krém bohužel taky nepřesvědčil. Ráno po probuzení mám sice mastný nos a čelo, ale tváře vysušené. Navíc se mi zdá, že v T-zóně se mi po něm ucpávají póry. Ale to nemám  nijak dokázané. Dlouho ale vydrží a 50 ml stojí 94,90 Kč, koupeno v DM. Celkově dávám otazník.




PROTI
Balea - Nosestrips Pleťové náplasti na nos s uhlím
Tak tohle je za mě úplný propadák. V balení jsou 3 náplasti a stojí 49,90 Kč. 2 z nich jsem už použila a v podstatě s nulovým efektem. Náplast je černá, přilepí se klasicky na navlhčený nos a nechá 10 - 15 minut působit. Pak se má sloupnout. No a tady je ten problém - po sloupnutí na náplasti není v podstatě nic až na pár takových těch jemných chloupků z kůže. Vytažený je tak jeden 2 póry a to je vše. Navíc tím, jak je ta náplast černá, tak zacpané póry to akorát zvýrazní - jakoby začerní. Takže příště už nekupuji. Tečka. (černá :-p) 

 

 

Saloos - Sprchový olej Intimia
Tento sprchový olej na intimní hygienu mě také nepřesvědčil. Obsahuje esenciální oleje z geránie, manuky a tea tree (to jediné znám), což je určitě fajn a opravdu nevysušuje pokožku. Což je také fajn. Ale nemá moc hezkou vůni. To by se ještě dalo přežít. Ale co mě opravdu štve je dávkování. Lahvička má takové zvláštní hrdlo, ze kterého mi na dlaň vyteče vždycky strašně moc toho oleje. Takže je to v podstatě plýtvání a hrozně rychle ubývá. Navíc je pak okolí lahvičky zapatlané od oleje. Cena 139 Kč za 125 ml, koupeno v DM.


Taky se může líbit

0 komentářů