Ohlédnutí za rokem 2017

středa, března 07, 2018

Sice uběhlo již přes 2 měsíce nového roku, ale stejně si na ten uplynulý rok ráda trochu zavzpomínám. :-)

Co že se to tedy v průběhu roku 17 událo?

Ukončila jsem vysokou školu
V lednu jsem obhájila diplomku, takže v únoru jsem si mohla na promoci dojít pro diplom s titulem Ing. a pořádně to oslavit. Hurá! :-)


Poprvé v Bratislavě 12.-14.5.
Poprvé ve svém životě jsem zavítala do Bratislavy. Moc se nám tam líbilo. Podívali jsme se na Děvín, protrajdali centrum, povečeřeli halušky, zamilovali se do Urban Space na náměstí SNP, nacpali si břicha a utratili nehorázný peníze na Ufu.


Výlet do Bosny 16.-19.6.
Díky levným letenkám jsme vyrazili na prodloužený víkend do Bosny a Hercegoviny, konkrétně do města Tuzla. Jeden den jsme vyrazili ale i do hlavního města Sarajeva, kde jsme poprvé vyzkoušeli free guide tour. V Bosně jsme se přejedli čevapi a zjistili jsme, že tamní obyvatelé nedokážou žít bez pekárny, apotéky a advokáta (případně notáře). Díky výletu do Bosny jsem se podruhé v životě podívala do Bratislavy, protože levné letenky byly právě z tamního letiště :-). A díky tomuto výletu jsme se také poprvé podívali do Vídně, protože po příletu zpět do Bratislavy jsme měli ještě celý den před sebou, tak jsme se za necelou hodinku dopravili Studentem do Vídně. Tam jsme si nemohli nechat ujít wiener schnitzel a Sacher dort. Takhle se zdá, že to bylo jen o jídle, ale není tomu tak :-)




Běžela jsem Color Run 3.6.



Oslavili jsme desetileté výročí co jsme spolu
Akorát o den později, protože 3.6. jsem běžela Color Run :-) A takováhle pěkná zeď je vedle Žižkovské věže, kde jsme náš výroční den začali snídaní v oblacích :-)



Cukrfree
Stali se z nás v červenci sektáři a uctíváme boha jménem Cukrfree! Ne, jen jsme si přečetli tuto skvělou knížku, potkala jsem se s Hankou Valáškovou, která mi vysvětlila jak se stravovat LCHF (není to žádná sprostá zkratka, ale low carb, high fat), vyřadili jsme sacharidy a užíváme si plné chuti tučných jídel, pochval jak nám to sluší a kolik jsme toho zhubli. :-) A to, že jsme LCHF neznamená, že sem tam uděláme výjimku. Ale opravdu výjimečně!


Po strááášně dlouhé době jsme byli na dovolené u moře 28.7. - 4.8.
Asi tak po 9,9 letech... Vyrazili jsme na last minute do tureckého Side, kde jsme poprvé porušili cukrfree režim, protože jsme měli all inclusive. Ale po návratu jsme se po všech těch přesladkých dortíčcích k cukrfree zase s láskou vrátili. :D Poprvé jsme jeli na vodním skútru a poprvé jsem z něj byla vyklopena do moře. 


Výlet do Makedonie 31.8. - 4.9.
Na přelomu srpna a září jsme vyrazili na další dobrodružný prodloužený víkend, tentokrát s kamarády do Makedonie. A letěli jsme opět z Bratislavy, kde jsme si zopákli naše oblíbená místa, vyrazili na Děvín, zpátky jeli parníkem a dlouhý čas čekání na odlet jsme si zkrátili v místním prvotřídním whiskey baru. Ve Skopje jsme si dali free guide tour, kde nás kromě průvodce doprovázel i čtyřnohý člen místní toulavé, ale hodné psí komunity. V dalších dnech jsme si udělali výlet na jezero Ohrid a do kaňonu Matka. Jediné co nám nevyšlo byl výlet lanovkou na kopec Vodno nad Skopje, protože jsme si nezjistili, že zrovna ten den, kdy jsme tam chtěli jít nepremáva. 


Výlet do Milána 7. - 9.10.
Levné letenky na nás opět zaútočili a my jsme se ocitli na dalším prodlouženém víkendu, tentokrát v Miláně. Původně jsme též měli zálusk na free guide tour, ale ten den se zrovna běžel závod na 5 a 10 km a tour byla z důvodu ucpání města běžci zrušena. Prohlídku města jsme tedy dali po vlastní ose. Svezli jsme se historickou tramvají, obdivovali výzdobu katedrály Duomo, dívali se na start závodu ze střechy katedrály, ochutnali místní pizzu a gelato (na dovolené jsme z důvodu poznávání cizích kultur cukrfree nebyli) a večer si dopřáli aperitivo v u kanálu v Navigli.


Návštěva Stockholmu
V říjnu jsem vyrazila na kick off školení employer brandingu do Stockholmu, více jsem o tom psala v článcích Poznávání Stockholmu a Poznávání Stockholmu II.

Rozloučení s Arniem
Do psího nebe odešel na konci října můj bílej chlupatej bráška, malej Arnold Schwarzenegger. Do dneška mi chybí a často na něj vzpomínám. 


Návštěva Amsterdamu
Na začátku prosince jsem vyrazila do Amsterodamu, kde jsem pro změnu měla certifikaci toho kurzu na employer branding. Vzala jsem si dovolenou, abych tam byla den navíc a šla na studenou free guide tour a dostala rýmičku. Možná jednou ještě napíšu článek o Amsterodamu. S mým tempem ale možná až budu v důchodu. :D


Taky se může líbit

0 komentářů