Střípky z února 2018

neděle, března 25, 2018

Únorové vydání střípků...


3.2.
O prvním únorovém víkendu jsme jeli navštívit kamarády, kteří bydlí nedaleko Tábora a mají nové miminko. Miminko jsme si pochovali a patřičně podarovali novým oblečkem a pak jsme si dali kafe v Táboře v kavárně Obývák a navštívili tamní Strašidelné podzemí, kde jsme se báli i my. :-)


 

4.2.
Po delší době jsem opět zašla do Benefit Brow Baru v Sephoře a nechala si "vytunit" obočí. 


5.2.
Tento den jsem se mohla cítit jako pravá fitness girl, protože mi dorazil balíček s věcmi od značky  Gymshark. Objednala jsem si legíny a top z kolekce Seamless Energy a jsem nadšená. Ještě trochu zpevnit to tělo, abych se v tom úplně nestyděla jít cvičit :D.



Tento den jsme také poprvé vyzkoušeli Bikram jógu, byl to záhul, ale o tom možná příště v jiném článku.

13.2.
Abychom měli porovnání, ráno před prací jsem vyrazila na Hot jógu, což je v podstatě bikram, jen necertifikovaná samotným Bikramem.

16.2.
Mamčina třída měla maturitní ples, takže jsme se po dlouhé době vrátili do rodného městečka a navštívili kulturní dům, kde jsme si trsli pár ploužáků a zjistili jsme, že abychom zvládli i něco jiného, potřebujeme si zopáknout taneční. Dali jsme si předsevzetí, že na podzim se opravdu do nějakého kurzu přihlásíme. 


18.2.
No a v neděli večer na nás čekala další kulturní akce a to Signal festival v Rudolfinu - videomapping na hudbu Smetany, Dvořáka a Čajkovského.


24.2.
Po dlouhé době jsme zašli také do divadla a to do Činoherního klubu na hru LÉDA (manželskonemanželská povídka), kde hráli mimo jiné Petr Nárožný, Ondřej Vetchý a Nela Boudová.

25.2.
V neděli jsme měli takovou menší sešlost u nás doma, kde jsme příbuzné pohostili keto dobrůtkami a obdarovali jsme jednu nedávnou oslavenkyni touto krásnou jarní kyticí. Jaro, už se tě nemůžu dočkat! :-)


26.2.
V práci jsme měli charitativní pečení, tentokrát bylo na řadě naše oddělení. Takže jsem po dlouhé době pekla něco, co není keto a bez cukru. A to bábovku a slaný štrúdl. A byli jsme docela v prodeji úspěšní, vybrali jsme přes 11 000 Kč, které poputují na Mamma Help. A proto se jednou za čas vyplatí, udělat i něco s cukrem a sacharidy :-).


Tak to byl únor, krátký měsíc, zato nabitý akcemi, setkáními (ne vše jsem tu vypsala), kulturou a jógou ve 40 stupních...

Taky se může líbit

0 komentářů