Pro a proti č.7 - Kiehl's

neděle, dubna 15, 2018

Značku jsem Kiehl's jsem doposavad jen párkrát zahlédla u různých blogerek, ale žádné zkušenosti jsem s ní zatím neměla. Značka byla založena už v roce 1851 v New Yorku a chlubí se tím, že předností jejích produktů je vysoká koncentrace těch nejúčinnějších látek. Při jednom pozdním nákupu, kdy bylo obchodní centrum už skoro prázdné, jsem však poprvé zabrousila do prodejny značky Kiehl's a od paní prodavačky jsem dostala vzorečky kosmetiky na vyzkoušení. Podle vzorečků je samozřejmě těžké soudit, ale vystačily mi celkem dlouho, takže si zaznamenám své postřehy.


Ultra Facial Cream
3 ml vzoreček mi vydržel poměrně dlouho, protože vždy stačila troška krému. Krém měl příjemnou konzistenci, po nanesení jsem měla pocit hydratované a vyživené pleti, ale ne mastné, takže to je určitě plus. Navíc jsem ho používala v období, kdy byl venku celkem mráz a i díky tomuto krému jsem se necítila tak moc vysušená a měla jsem pocit jakési ochrany. Ale, že by to byl úplně nějaký hydratační zázrak, to asi ne. Musela bych vyzkoušet déle. Plné balení stojí od 460 do 1420 Kč, záleží podle velikosti.

Daily Reviving Concentrate
Tenhle ochranný a rozjasňující olejíček jsem nepoužívala každý den, takže se mi těžko hodnotí. Ale celkem příjemně jemně voněl a zdálo se mi, že je moje pleť trošku rozzářená. Dle webu Kiehl's obsahuje 100% přírodní ingredience a cena je od 670 do 1820 Kč podle velikosti balení.

Midnight Recovery Concentrate
Tenhle olejíček jsem používala pravidelněji než ten předchozí a možná i díky tomu se mi líbil více. Co mě mile překvapilo, že když jsem si ho večer nanesla, tak jsem ráno neměla nadměrně mastnou t-zónu, jak jsem čekala, ale pleť celkově vypadala hydratovanější - ne mastnější. Podle webu je to z 99,8% přírodní elixír (zajímalo by mě, co je ten zbytek) a cena se pohybuje od 670 do 1820 Kč.

Hodnocení na závěr
Produkty jsou to určitě zajímavé, někdy bych ráda ještě něco vyzkoušela i v plném balení. Celkem ale na můj vkus drahé. A protože mám zatím doma různých přípravků dost, tak teď určitě pořizovat nebudu. Možná až s nějakou slevou.

Taky se může líbit

0 komentářů