Pro a proti č.8 - balzámy na rty

sobota, června 23, 2018

Tentokrát nebudu rozdělovat do pro a proti, ale seřadila jsem balzámy, které momentálně používám,  od nejoblíbenějšího po ten nejméně oblíbený.


Yves Rocher - karité, cocos, macadamia, vanille blanche
Nej nej nej, moje zatím nejoblíbenější značka balzámů na rty. Je jedno jaká příchuť, příjemně voní, příjemný na rtech, neměkne, kupuji si ho stále dokola, nesmí mi v kabelce chybět. 4,8 g

Sephora - Kiss me
Tohle růžové minivajíčko jsem dostala jako dárek k nákupu při dnech Marianne. Nečekala jsem žádný zázrak, ale příjemně mě překvapil a docela jsem si ho oblíbila. Je měkčí a mazlavější, ale zato dlouho vydrží a hydratuje.

Balea Sensitive
Obyč balzám, který je překvapivě dobrý. 4,8 g

Yves Rocher - malina Framboise
Je zabarvený, jemně voní, ale že to je malina bych nepoznala. Drobné jemné třpytečky. Dobrý, když chci trochu zabarvit rty. 4 g

EOS v tyčince
Je více mastnější, vazelínovatější, příjemnější na rtech. Chutná trochu sladce.4 g

Vaseline Lip therapy Aloe Vera
Nevýhoda je, že se musí nanášet prstem. Ale může se použít i jinam než na rty - dle nápisu soothes dry skin and lips. Příjemná svěží vůně, koupila jsem si ho kdysi na výlete v Londýně. 20 g

Rimmel Kate 01 clear
Na první pohled vypadá jako rtěnka, takže ho mám ve stojánku se rtěnkami. Má příjemnou medovou vůni, ale nijak zvlášť jsem si ho neoblíbila. 4 g

Nivea
Obyčejný balzám na rty, neurazí, ale trochu měkčí v teple hodně měkký a mazlavý. 4,8 g

Jelení lůj
Tak tohle je česká klasika. Používám ho zřídka, ale ne proto, že by nebyl dobrý. Jen je spíš pro speciální potřeby - např. ochrana do krutého mrazu. :-) 28 g

EOS červený kulatý
Balení obsahuje 7 g za cenu 179 Kč, já ho naštěstí dostala. Je tužší, trochu lepivý na rtech. Co mi nevyhovuje je jeho silně cukrová chuť (ne že bych ho záměrně olizovala...) Vůně - ze začátku v pohodě, ale teď už voní docela nepříjemně uměle. Trochu mi to zavání tím, že se v něm asi něco zkazilo. I když dle obalu by měl vydržet 24 měsíců, což ho mám tak rok. Ale bohužel vyhazuji.

Taky se může líbit

0 komentářů