Střípky z dubna 2018

pátek, ledna 25, 2019

Střípky z dubna 2018. Článek jsem už měla rozepsaný dlouho a přišlo mi líto ho zahodit, proto ho publikuji, i když už je takto neaktuální...


1.4. 
Kromě barvení velikonočních vajíček jsme si zašli na kávičku do Nebespána a prošli jsme se po Kašperských Horách.



6.4. 
Dominikovy narozeniny jsme oslavili večeří v Dish. Po dlouhé době jsme měli burgery s normální houskou.


7.4. 
V narozeninových oslavách jsme pokračovali i následující den. Potkali jsme se s kamarády na farmářských trzích na Kulaťáku, pošmákli jsem si na kalamárech a bujabéze od Chorvata a nakoupili zásobu tučných sýrů. Pak jsme se společně vydali na prohlídku Karolina na Karlově univerzitě, kde byl den otevřených dveří. A nakonec jsme poprvé zavítali k Cukráři Skálovi. Když včera byly ty narozky, tak jsme se rozhodli vyzkoušet tento nedávno otevřený poklad. A kde lépe probrat keto než nad dortíky? :D Punčák a větrník za mě byly TOP, špička taky v pohodě, ale hůř se jedla. Doboš ale zklamal, tomu v z kavárny Gerbeaud v Budapešti se totiž nevyrovnal.
Večer jsme si pak už sami ještě zajeli do Alzy pro filtrační konvici a při té příležitosti si dali večeři ve vietnamském bistru pod plachtou.



 


8.4. Narozeninová snídaně jako poděkování pro Dominika, že se o mě tak hezky stará. ❤ Samozřejmě už LCHF.

9.4. Dnes večer jsem si po práci vyrazila na Konferenci Wo.men. Nikdy neškodí trocha inspirace a motivace. :-)



10.4.
Tento den byl pro nás významným milníkem. A to, protože jsme si konečně vyzvedli naše nové auto. Tedy naše - je na operativní leasing, ale na dva roky je teď naše. :-) Takže od té doby už nejezdíme Car4way (jen výjimečně) a vozíme se v Hyundai (čti hjondé) i30 Fastback. Jen ta bílá je trochu nepraktická...


13.4.
S kamarády jsme vyrazili do divadla, a aby nám tam neškrundalo v břiše, tak jsme se předtím zašli nadlábnout do Kantýny. Pak nás čekal kulturní zážitek - hra Teror v divadle ABC. Slyšela jsem na to dobré recenze, tak jsem koupila lístky při příležitosti Dominikových narozenin. Šlo o soudní proces s pilotem stíhačky, který sestřelil dopravní letadlo plné lidí, které unesli teroristé. Ti s ním chtěli havarovat na stadionu plném lidí. Na konci hry měli diváci hlasovat, zda je podle jejich názoru vinen, či nevinen. Jak to tentokrát dopadlo jsme se bohužel nedozvěděli, protože kromě mě ta hra nikoho z party nezaujala, byla jsem tedy přesilou přesvědčena, že o přestávce jdeme.
A došli jsme za roh do Gin & Tonic Club, kde se nám všem líbilo o dost víc :-D.

 

14.4.
V sobotu jsme si udělali první výlet s naším novým autem. Vydali jsme se do Mělníka a cestou jsme se stavili na oběd v restauraci Na Pekárně. Pak jsme se prošli po Mělníku a výlet zakončili kávou v Kafe Mělník.
 


22.4.
Balkón jsme osázeli bylinkami a muškáty.



28.4.
S rodiči jsem byla na výletě v německém městě Tischenreuth.



A na závěr trochu toho jara. :-)

Taky se může líbit

0 komentářů