DEDICATE - Moje 30denní jógová cesta s Adriene

úterý, března 19, 2019


Dnes jsem si odcvičila první z 30 lekcí od Yoga with Adriene, která tuto "cestu" nazvala DEDICATE, což je v překladu věnovat se něčemu. 

A já bych svůj čas a úsilí po následující měsíc chtěla věnovat právě tomuto programu. Zaprvé, abych se naučila józe, pomalu se v ní zdokonalovala a získala pravidelný návyk. Protože dosud jsem si jógu zacvičila sem tam někdy, párkrát do roka. Za druhé, abych si procvičila, protáhla a zpěvnila tělo. A za třetí, abych věnovala čas sobě, ulevila mysli a odplavila trochu stresu.

Abych do toho šla mne inspirovala moje kamarádka, která před třemi dny začala na svém instagramu sdílet příspěvky - po každém odcvičeném dni. No a já Adriene sleduji už delší dobu. Tuto "výzvu" měla připravenou pro letošní leden. Celkem jsem nad tím i uvažovala, ale nějak jsem se nakonec nedokopala do toho jít. No a když jsem nyní viděla, jak se kamarádka do toho pustila a navíc to sdílí takto veřejně, odhodlala jsem se do toho jít též.

Ale nebude to snadné. Videa jsou celkem dlouhá, to dnešní mělo 49 minut, postupem času se bude zvyšovat náročnost a navíc dodržet cvičení každý den - no znám se :-). Ale proto to píši sem. A po vzoru kamarádky také budu sdílet příspěvky na Instagramu. Sice je to trochu mimo mou komfortní zónu, ale myslím, že to bude ten správný motivační "bič". :-)

Co je podle Adriene potřeba:
  • mít otevřenou mysl a srdce, budeme trávit čas sami se sebou
  • nějaká deka nebo polštář na vypodložení a podobně
  • komunikace - sama se sebou - odpovědět si na to, proč jsem se rozhodla zapojit

Tak vzhůru do toho!


Taky se může líbit

0 komentářů