Střípky ze začátku roku 2019

sobota, dubna 13, 2019

Střípky jsou tu zpět. Po dlouhé době mám spoustu času (proč? to bude jasné o pár řádků níže), tak jsem si řekla, že opráším blog, vymetu z něj pavučiny a něco nového sepíšu. A jak líp začít než tím, než mým "deníčkem", aneb co se děje u Verči.


2.1. Dnes jsem byla u kadeřnice na dobarvení melírů, abych byla hezká při tom životním milníku (30 let 6.1.). Podruhé jsem byla v salonu Style by KB a musím říct, že jsem spokojená a budu tam chodit dál, tedy pokud na to budu mít, protože je to celkem drahé.

4.1. Narozeninové oslavy začínají hřešící večeří v Grossetu v Průhonicích. Občas se zhřešit může, zvlášť při takových příležitostech a musím říct, že jsme si pochutnali.

5.1. Dneska pro mě můj miláček připravil skvělý narozeninový den. Začalo to snídaní, kterou koupil a přichystal, dostala jsem krásnou kytici, vtipné tričko a přáníčko a poukázky na cvičení. Pak jsme se prošli na Pražský hrad, dali si výtečný oběd v Kuchyni a aby nám slehlo, tak jsme se prošli po Hradčanech a Novém světě. Odpoledne jsme zašli relaxovat do naší oblíbené sauny Infinit. No a večer jsme ještě vyrazili na drink do Cloud 9 Sky Bar & Lounge v hotelu Hilton.




6.1. Dnes večer jsme měli poslední lekci v tanečních pro dospělé. Chodili jsme do Národního domu na Vinohradech na začátečníky, abychom si osvěžili to, co jsme od střední zapomněli.


7.1. Dnes byl hodně náročný a špatný den. Bohužel není všechno v životě jen veselé a růžové. Ráno mi v práci popřáli k narozeninám a odpoledne jsem se dozvěděla, na 1:1 se svojí nadřízenou, že prý jsem nezapadla do týmu, že jsem málo proaktivní a že do příštího týdne mám přijít s nějakým akčním plánem, jak na tom do konce zkušebky zapracuji. Vůbec jsem to nečekala a docela mě to rozhodilo, protože one to one schůzky jsme měly pravidelně a předtím nic takového, že by se mnou nebyla spokojená neřekla. :-/ Po práci jsem byla objednaná na úpravu obočí ve Spell, ale jen tak tak jsem to ustála a teprve když jsem přišla domů, tak jsem konečně mohla dát volno svým pocitům a vyplakat se. Ještě teď, když o tom píšu s odstupem mi není lehko a vybavuji si, jaký to pro mě byl šok.

11.1. Už delší dobu jsme uvažovali nad tím, že by nám prospěla nějaká striktnější ozdravná dieta jako je např. GAPS. Na tu jsme ale neměli dost odvahy, tak jsme si řekli, že bychom mohli vyzkoušet carnivore dietu. A dnešní večeří jsme tuto naši výzvu, kdy se jí jen maso (hlavně hovězí, ideálně bio a krmené trávou) a sem tam nějaký tvrdý sýr nebo vejce, zahájili. Vydrželi jsme to ale jen 14 dní, a ne celý měsíc, jak jsme měli v plánu. Bylo to pro nás hodně náročné a bohužel to nastartovalo chutě hřešit. Co jsme jedli je zaznamenáno na našem instagramovém profilu @dvanazivot.

12.1. Byli jsme na svatebním veletrhu v hotelu Clarion ve Vysočanech. Bylo tam spoustu vystavujích, jen jsme to v podstatě obešli a strávili jsme tam 2 hodiny! Ale pozitivní je, že jsme si vybrali a objednali snubní prstýnky.


13.1. Rozhodli jsme se pokračovat v tanečních - teď už pokročilými lekcemi a připojili se k nám naši kamarádi z našeho baráku, takže chodíme tančit ve čtyřech. :-) Jen je to později večer a je to tedy  dost unavující.

14.1. Sice jsem se minulý týden snažila co to šlo a připravila si akční plán, ale ukázalo se, že to vůbec nemělo smysl. Přístup šéfové se změnil a hledala jakoukoliv záminku, aby mi mohla říct, že nedělám svou práci dobře. Když jsem tedy prezentovala kroky, které hodlám udělat, tak jsem si připadala jako bych mluvila ke zdi nebo házela hrách na zeď - žádná reakce. Když jsem skončila, tak mi řekla, že se rozhodla, že to ukončíme. Dohodli jsme se tedy, že dodělám to, co mám rozdělané a na konci týdne skončím. Po práci jsem pak šla na první z dlouhé řady pracovních pohovorů.

18.1. Dnes byl můj poslední den ve Four Seasons. Měla jsem poslední pohovory s kandidáty, předala jsem svou práci a rozloučila se s kolegy. Potěšilo mne, že někteří kolegové byli nemile překvapení, že odcházím, mrzelo je to a říkali, že se jim se mnou dobře spolupracovalo. Alespoň nějaká "náplast". Doufám, že platí to pořekadlo "všechno zlé je pro něco dobré" a že to tak prostě mělo být...


20.1. Od našich jsme dostali lístky na nový muzikál Vlasy v divadle Kalich. Bohužel se nám to moc nelíbilo a o pauze jsme odešli. Zpívali a tančili hezky, ale bohužel nás to nebavilo.


21.1. První pondělí jako nezaměstnaná, takže jdu poprvé na úřad práce. Měla jsem z toho trochu obavy, ale formuláře jsem si vyplnila a vytiskla předtím doma, takže pak už jsem jen čekala než na mě přijde řada k zaregistrování. Naštěstí paní úřednice byla v pohodě. Naplánovala mi hromadnou informační schůzku a schůzku s poradcem - tu až za měsíc, to mě překvapilo...


25.1. Od kamarádů jsem dostala k narozeninám poukaz na kosmetické ošetření ve studiu Payot u nás na sídlišti. A protože nějak musím využít ten volný čas a dlouho jsem už na kosmetice nebyla, tak jsem se objednala. A náramně jsem si to užila. Byla to krásná relaxace, a kromě ošetření pleti tam byla i masáž obličeje, dekoltu a rukou. Hned bych šla zas. :-)

26.1. S Dominikem jsme si dali zkušební lekci v BodyBody. Bylo to zajímavé, cvičit ve speciálním oblečku, zatímco tělo dostává elektrošoky. Cvičilo se 20 min, nic extra náročného, ale taky ne lehkého. Ale asi nás to docela odrovnalo, protože den na to bolely svaly a dostali jsme chřipku. Takže bohužel tím, jak jsme si dali do těla, jsme asi dali příležitost, aby nás ten vir dostal.

 

31.1. Domluvila jsem si kondiční jízdy v Autoškole Drive Vršovice a dnes jsem měla svou první jízdu. Tak doufám, že mi to pomůže překonat moje obavy z řízení...


V průběhu února jsem odepisovala na inzeráty, chodila na pohovory a do autoškoly a byla žena v domácnosti. A snažila se vypořádat s obavami ohledně toho, že nemám práci.

15.-16.2. V pátek přijela mamka do Prahy a udělaly jsme si takový holčičí den. Já jsem ráno měla fyzioterapii, pak jsem se s mamkou potkala na Smíchově, dali jsme si kafe, prošli jsme se, objednala jsem mamku na obočí ve Spell a tak různě :-). V sobotu pak dorazili i taťka a babi a šli jsme všichni na oběd do Babiččiny zahrady v Průhonicích - oslavit ještě moje narozky a svátek, který jsem měla na začátku února, protože od Vánoc jsme se neviděli.


24.2. S Dominikem jsme šli na kurz Rétoriky přes Naučmese, který nám naši dali k Vánocům. Bylo to pro nás takové opakování, ale já nelituji, protože opakování je matka moudrosti. :-)

Taky se může líbit

0 komentářů