Mé cíle pro rok 2019

středa, dubna 17, 2019

Dřív jsem si tu zveřejňovala své běžecké cíle, ale letos to chci pojmout šířeji. Sepíšu si zde seznam toho, čeho bych ráda tento rok dosáhla, jaké sny si splnila, co bych ráda zažila a tak. Možná ho budu v průběhu roku doplňovat, ale mazat nechci nic. V prosinci bych se pak ráda ohlédla za uplynulým rokem a zhodnotila, co se mi povedlo, a kde se ještě budu muset snažit. Doufám, že splněno bude aspoň u 50 % bodů. :-) Cíle nejsou seřazeny dle priority nebo důležitosti.


1) Začnu zase běhat
Loni jsem toho moc nenaběhala, nemám pro tento rok velké ambice, ale sem tam se proběhnout kvůli vyčištění hlavy a dobrému pocitu by bylo fajn. Navíc mám ty chytré hodinky. :-) 

2) Budu víc číst, hlavně naučné knihy
Knižní výzva, povedu čtenářský deník tady na blogu a na IG (pokud budu mít odvahu).

3) Zpevním a vytvaruji své tělo
Na keto jsem zhubla, ale jsem měkká a svatba se blíží a já chci být co nejkrásnější.

4) Budu mít krásnou svatbu
Protože se letos s Dominikem berem! Save the date 28.9.2019

5) Najdu si super práci
Protože v lednu jsem v jedné práci skončila. Aspoň teda doufám, že si nějakou najdu a ještě k tomu, že bude super, boží a budu se tam těšit. :-)

6) Rozjezdím se
A to myslím v autě a po Praze a ne jen po známých a naučených cestách. Aspoň se o to pokusím!

7) Budu o sebe víc pečovat
Přece jen jsem se už přehoupla do dekády začínající číslem 3. A je třeba pečovat nejen o svou pleť a vizáž, ale taky o vnitřní pohodu a rovnováhu.

Tak vzhůru do toho!

Taky se může líbit

0 komentářů