Ladybox edice říjen 2013 - Mýtické tajemství

středa, října 30, 2013

Tak jsem se konečně dostala k tomu sepsat mé postřehy a zážitky s mým úplně prvním Ladyboxem. Objednala jsem si ho osmého října a nemohla jsem se dočkat. :-) Objednala jsem si ho přes zásilkovnu, protože mi to přišlo nejjednodušší. 


Původně bylo na stránkách Ladyboxu napsáno, že expedovat se bude v týdnu od 21. 10. Pak to ale posunuli na 24.-30. nebo tak nějak. Takže čekání se ještě trošku prodloužilo. Navíc ve čtvrtek 24. jsem jela domů, a vracela se až v neděli, což mě trošku naštvalo, protože mi bylo jasný, že ho nebudu otvírat mezi prvními. :-) A taky že jo. Ve středu večer se na Zásilkovně objevilo, že obchod předal informace o zásilce. Ve čtvrtek ve 4 byla zásilka přijata na depo a v pátek ve 4 jsem ji měla uloženou na výdejním místě na Hlavním nádraží.

Výhoda byla alespoň v tom, že když jsem v neděli přijela vlakem do Prahy, tak jsem si boxík mohla rovnou vyzvednout (otevřeno do 20:00) a ne čekat až na úterý (pondělí byl státní svátek). Takže v neděli večer jsem si užila svoje první rozbalování. Líbila se mi už růžová krabička, ve které byl Ladybox zabalen. 



No a uvnitř na mě už čekal můj Ladybox. Ten měl krabičku laděnou do hnědých barev. Někomu se hnědá barva krabičky nelíbila, mě ale přišla luxusní. Navíc mi voní jako "čerstvá" knížka, což je moje nejoblíbenější vůně. :-)



Pod víčkem bylo pár letáčků o výrobcích a pod nimi kartička s dopisem od Ladyboxu. Z druhé strany pak přehled výrobků, které Ladybox obsahuje. Co mě mile překvapilo byl údaj o ceně a kde se dá výrobek koupit. I vzhled kartičky se mi moc líbil.




No a teď už se konečně dostávám k pokladům této truhličky. Poklad mi totiž přijde jako trefné pojmenování vzhledem k tomu, že to nejlepší z krabičky vypadá jako tekuté zlato. Je to šampon a kondicionér Souffle d'Or z řady Mythic Oil od L'Oréal Professionel. Obsahují zlatavé mikro částečky a saflorový a arganový olej, oba jsou bez parabenů a šampon bez silikonu. Šampon má obsah 250 ml a kondicionér 190 ml. A vypadají naprosto luxusně. Co se mi na nich líbí, je praktický dávkovač. Oba jsem také už jednou vyzkoušela. Mají jemnou vůni, ale znám šampony co voní lépe. Po jednom použití těžko hodnotit, ale zdálo se mi, že mám vlasy po umytí jemnější než obvykle.





Dál v krabičce byla plátýnková maska na obličej od Skin79 Na tu se těším, až ji vyzkouším, protože jsem ještě žádnou takovou nezkoušela. Já jsem našla v krabičce verzi Aloe Fresh - zklidnění a hydratace. Ještě jsou verze Pearl Brightening, Honey Moisture, Red Ginseng Repairing, Tea Tree Calming. Dále byl v krabičce ještě vzoreček Firmimg Butter od Palmer's. Vůně nic extra, spíš mi trochu vadí, ale dobře se roztírá i vstřebává. Ze vzorečku účinnost nepoznám.



A teď k dekorativní části Ladyboxu. V krabičce jsem našla ještě dva produkty od Catrice. Prvním z nich je gelová rtěnka Ultimate Shine odstín 060 Don't Pink And Drive. Zaprvé se mi líbí její vtipné jméno a za druhé se mi líbí i její barva. Nejprve jsem se sice trochu zalekla, ale nejspíš kvůli své gelové konzistenci není tak intenzivní a na rtech vypadá hezky. Spíš mi připadá jako bych použila barevný balzám.





Druhým výrobkem od Catrice je řasenka Better Than False Lashes v odstínu Black. Co mě překvapilo byl fakt mega kartáček - hodně dlouhý i široký. Překvapivě ale na moje řasy funguje skvěle. hezky je nabarví, prodlouží a neslepí. Pro mě asi vítěz o nejoblíbenější výrobek z boxíku. :-)



Jinak závěrem hodnotím svůj první boxík jako "nadupaný". Doufám, že i ty další, které si někdy v budoucnu objednám, mě potěší stejně jako tenhle.


Taky se může líbit

0 komentářů