3 dny po očistě

úterý, prosince 08, 2015

A mám to za sebou! Tedy skoro. Ještě zbývají čisté 3 dny po očistě. No a jak jsem je zvládla?



Popravdě, tak čisté, jak by to mělo být to nebylo. :-) Když jsem totiž ve čtvrtek přišla do jídelny na oběd a uviděla tam tvarohové knedlíky s jahodami a přelité zakysanou smetanou, neodolala jsem. No, nebyly kynuté a se šlehačkou nebo s máslem, takže to přeci nebylo tak strašné ne? :-) Ale jinak jsem se stále snažila myslet na to, že očista ještě neskončila.

Na to, že bych se měla zvážit jsem si vzpomněla až v pátek ráno. No nevěřila jsem, že by nastal nějaký rozdíl, zvlášť když jsem se den předem naládovala těmi knedlíky. Ale spadla mi brada:

Před očistou:
71,9 kg
27,5 % tuku
49,8 % vody
35,4 % svalů¨

Po očistě:
69,9 kg
26,4 % tuku
50,6 % vody
36% svalů

Já, která žádný větší rozdíl v poslední době nezaznamenala i přesto, že jsem se snažila víc běhat/cvičit a jíst lépe, jsem teď byla najednou o 2 kila lehčí? I přesto, že hladina stresu nepoklesla? Super! Měla jsem strašnou radost a hned se mi lépe dodržoval zbytek očisty!

Sobotní snídaně

Za mě očistu hodnotím rozhodně kladně i přesto, že se mi nepodařilo úplně dodržet ty čisté tři dny před a po. Ale jsem ráda, že jsem zvládla ty "ostré" dny na šťávách a že tuto zkušenost mám. Plus kila dole jsou příjemný bonus. :-)

Taky se může líbit

0 komentářů