Moje běhání v roce 2015 červen - prosinec

pondělí, prosince 14, 2015

Přehled jak jsem si pobíhala v druhé polovině roku :-)



Od června do listopadu jsem naběhala 207 km. Když k tomu připočteme, co jsem naběhala v první půlce roku a teď v prosinci, tak to je celkem 383 km. Takže si věřím, že těch 400 km za rok, co jsem si letos na Valentýna stanovila, hravě dám :-).

Po měsících:
  • červen         38,72 km       byla jsem běhat 15x
  • červenec     26,26 km        8x
  • srpen           22,78 km       6x
  • září             74,54 km        16x
  • říjen            34,60 km        8 x
  • listopad       10,57 km        3x
  • prosinec       zatím je to otevřené :-)

I v druhé polovině roku jsem se zúčastnila závodů:

5.9.2015 Adidas běh pro ženy 5 km v rámci Birell Grand Prix
Vybíhalo se v 18 hodin z náměstí Republiky a mohly jsme se kochat krásným západem slunce. Běželo se mi dobře a to dokonce tak, že jsem dala svůj osobní rekord  - čipový čas 31 min a 3 sekundy na 5 km :-). No a v cíli jsem si plácla s Carlem Capalbem. Úžasný zážitek.


27.9.2015 Běchovice - Praha
Tenhle závod mě hodně lákal, protože se běží v podstatě za humny, navíc je to nejstarší nepřerušený silniční závod v Evropě. Jenže je to na 10 km a celkem náročná trasa s obávaným kopcem Hrdlořezákem na konci. No měla jsem obavy. Jenže pak v práci přišla nabídka na příspěvek na tenhle závod, takže jsem neodolala a obavy na chvíli zaplašila, aby mě o to víc před startem pak sužovaly :-). No, nevěřila jsem si, že na to natrénuji, ale hecla jsem se a nakonec jsem ten závod zaběhla. Byla jsem šťastná jako blecha :-). Navíc jsem ho skoro celý běžela v kuse, jen na občerstvovačce jsem přešla do chůze a pak na Spojovací, abych se vydýchala po tom hrozném kopci. Čipový čas 1 hodina 8 minut a 33 sekund.

Vybíháme Hrdlořezák!

3.10. Runtour Praha
Po roce jsem se vrátila na Ladronku, kde jsem běžela svůj první závod. Bylo krásně, 15° a já jsem při závodě měla pocit, že se mi běží tak nějak lehce, snadno. Ten roční rozdíl byl opravdu znát - loni za 34 minut 38 sekund a letos za 31 minut a 18 sekund. Závod jsem si užila.

Šťastná na trati

Šťastná v cíli

A "do sbírky" mi přibyly další běžecké boty - Asics GEL Noosa Fast 2. Koupila jsem si je v outletu ve Fashion Aréně. Na léto byly suprový, krásně to v nich profukovalo a byly lehký. Prý se dají nosit i bez ponožek, což jsem zkoušela jednou, v pohodě, žádný puchýř, ale cítila jsem se divně. Takže já jen s ponožkama.


Kromě toho jsme se taky s Dominikem přihlásili na běžecký trénink od Triexpertu, kde jsme od září do listopadu strávili 8 náročných lekcí.


Taky se může líbit

0 komentářů