Mé běžecké plány pro rok 2016

středa, února 17, 2016

Základní plán je stejný jako loni - nepřestat běhat!

Moje oblíbené boty na běhání

A další cíle?

  • uběhnout 5 km za 30 minut
  • uběhnout 15 km v kuse
  • uběhnout za rok alespoň 500 km

Zatím jsem od začátku roku uběhla 42,34 km, z toho 30,36 km v lednu. V lednu jsem byla běhat 8x a v únoru zatím 3x.

No a pak samozřejmě účast na nějakých závodech - skvělý to motivační prvek! :-) A na jaké závody jsem zatím přihlášená?

Sportisimo 1/2maraton Praha 2.4.
Půlmaraton je za 45 dní a já začínám pochybovat, že to dám. V lednu a v únoru jsem totiž moc netrénovala :-(. Uvidíme.

Mattoni 1/2maraton Olomouc 25.6.
2Run s Dominikem - já poběžím 10 km a on ten zbytek :-). Tak na tohle si věřím.

RunTour Praha 1.10.
Tak to je pro mě už skoro tradiční závod. Jsem zvědavá, jak se za ten rok v běhu posunu...

Taky se může líbit

0 komentářů