Vybírám nový protein, část 2

čtvrtek, února 18, 2016

Z důvodu délky jsem článek nakonec rozdělila do dvou, protože první část byla už tak dost dlouhá. Stručně řečeno - vybírám nový protein a protože mi to nedalo a vzorečků jsem ještě neměla dost, vydala jsem se do kamenné prodejny Ronnie.cz ve Vršovicích, kde jsem si nabrala další :-).


Primárně jsem tam šla pro vzorek proteinu od české značky Extrifit - Whey 80, CFM instant whey protein. Ochutnala jsem 3 příchutě:
  • Cookies Cream - obsah bílkovin 75,8%, sacharidů 6,1%, tuku 7,3%, Na příchuť cookie jsem byla hodně zvědavá a musím říct, že mě opravdu překvapila. Sice byla příšerně sladká, ale chutnala dobře, skoro jako kdybych jedla opravdovou sušenku. :-) Měla jsem obavy, zda nebude moc umělá, ale nic takového jsem tam  nezaznamenala - prostě jako bych kousla do cookies.
  • Banana - obsah bílkovin 75,1%, sacharidů 8,3%, tuku 7,2%. V pohodě, ani zklamání, ani překvapení. Prostě banán.
  • Choco coco (Chocolate coconut) - obsah bílkovin 72,4%, sacharidů 10%, tuku 7,4%. Na tuto příchuť jsem se hodně těšila, protože čokoláda a kokos je moje oblíbená kombinace :-) A chuťově tedy rozhodně nezklamal. Škoda, že má tato příchuť trošku míň bílkovin a trochu víc sacharidů.

Ještě jsem si vzala vzorečky od české značky Prom-In:

Essential Pure CFM 80 100% whey protein, příchuť vanilka, obsah bílkovin 77,1%, sacharidů 5,8%, tuků 6,7%. Doporučují rozmíchat dávku v 200-300 ml vody. V pohodě neutrální pitelný protein. Klidně by šel.


Essential Optimal Hydro Whey, příchuť banán, syrovátkový protein upravený enzymatickou hydrolýzou. Rychlý protein. Banán zase ok, ale příchuť od Extrifitu mi chutnala maličko víc.


Essential Pure Micellar, čistý micelární kasein v nativní formě. Noční protein.
  • Vanilka - obsah bílkovin 79%, sacharidů 6,5%, tuků 1,3%.
  • Čokoláda - obsah bílkovin 75,4%, sacharidů 8,9%, tuků 2,6%

Tak micelární kaseiny mě tedy překvapily svojí ne úplně příjemnou konzistencí, která je úplně odlišná od "normálních" proteinů. Ale příchutě v pohodě.



Taky se může líbit

0 komentářů