Pro a proti - leden 2014

středa, února 12, 2014

Rozhodla jsem se, že o beauty produktech, které si koupím nebudu psát vždy zvlášť, ale že je pro mě praktičtější napsat to vše za určitou dobu najednou. Inspirovala jsem se na některých blozích, a tak vznikl tento článek 'Pro a proti'.



Takže, co jsem si v lednu pořídila a jsem s tím spokojená? Neboli PRO:

NYC Smooth Skin Pressed Face Powder
O tomhle pudru jsem hodně četla a jelikož mi můj docházel, tak jsem se rozhodla ho vyzkoušet. A rozhodně toho nelituji. Pokud se maluji, tak ho používám skoro pořád. Odstín mám 701A Translucent, hmotnost je 9,4 gramů a cena byla asi okolo 80 korun. Uvnitř má zrcátko a labutěnku. Ta se mi ale nelíbila, prostě taková houbička, takže tu nepoužívám.






L'oréal Super Liner Gel Intenza (na kelímku zespoda je Gel Intenza Eyeliner)
Po gelových linkách jsem už také dlouho toužila, takže když jsem uviděla akci na tyhle, tak jsem podlehla :-) Zdá se mi, že za chvíli budu mít svoji sbírku kosmetických potřeb kompletní a už nebudu mít o čem psát. Jedině až mi něco dojde. Ale aspoň ušetřím :-) Odstín je 01 Pure Black, ale popravdě ani nevím, jestli je i nějaký jiný. Výhoda je, že se prodávají v balení i se štětečkem. Mimochodem, ta krabička vypadá hodně luxusně - celá zlatá. A i kelímek s linkami se mi moc líbí - skleněný průhledný a zlaté víčko. Nanáší se dobře, a to musím říct, že v tomhletom nejsem moc zručná. A drží mi taky dobře. Navíc příteli se líbí, když je mám na sobě, a to je velké plus :-)




Max Factor Colour Elixir Lipstick
Tu už jednu mám a nadšeně jsem o ní psala tady. Taky jsem psala, že jakmile bude v akci, asi si k ní pořídím ségru - no a co čert nechtěl, v lednu byla v dmku v akci za 199,- Takže jsem si pořídila odstín 894 Raisin.



Dermacol Imperial Make-up
Jak píše nápis na tubičce je to hydratační make-up s výtažkem z orchideje a měl by mít zklidňující účinky, pleť projasnit a sjednotit a hedvábné silikony by měly dodat jemnější a hladší vzhled. Obsah je 30 ml a stál mě 99,- (akce). Pořídila jsem si ho v největlejším odstínu 1 - Pale a teď na zimu je pro mě ideální. Opravdu hodně světlý. Myslím, že ale už na jaře pro mě bude světlý příliš. Struktura je jemná, dobře se roztírá a mě i hezky voní.



Na ruce

Po rozetření

Essence štětce - Eyeshadow brush a Smokey Eyes brush
Na to, kolik stojí (39,90), je to vážně dobrej deal. Na základní nalíčení očí postačí. Vzhledově taky dobrý.

Růžový je Eyeshadow, fialový Smokey Eyes

? Otazníček značí skupinu výrobků, o kterých si nejsem jistá, kam je zařadit, nebo mě úplně nepřesvědčily, ale něco se mi na nich i líbí. Prostě taková mezi skupina:

Rimmel Stay Matte Primer
Tenhle primer jsem si koupila společně s Dermacol Imperial makeupem. Podobné balení, stejný objem, podobně přijatelná cena (129,- v akci) Na balení se dočtete, že lze použít samotný, pod make-up nebo na něj pro vytvoření matného vzhledu. Kontrola lesku má být až 8 hodin a slibuje také minimizování pórů. Vyzkoušela jsem ho samotný a pod makeup a úplně mě tedy nenadchl. Nejprve jsem ho zkusila pod make-up - hezky se nanáší (silikony), pleť opravdu zmatní a póry lehce zahladí. Ale když jsem na něj nanesla makeup, tak to nebylo ono. Makeup nedržel, stíral se, nevím jak bych to popsala, ale rozhodně to nebylo dobrý. Podle mého názoru za to mohly silikony v obou přípravcích, které po sobě "klouzaly", Ale to je můj názor. Zkusila jsem ho tedy samotný, bez make-upu. Zmatnění dobrý, pleť vypadala hladší, ale asi má i trochu vysušující účinky, protože se mi na pár místech objevily suché šupinky. Takže to chce mít dobře hydratovanou pleť. Ještě mu ale dám pár šancí.

Essence Stay Matt Lip Cream
Tak tuhle věcičku na rty jsem si koupila hned ve dvou barevných provedeních - 02 Smooth berry a 03 Soft nude, protože stály 29 korun (jak jinak než akce). Co se mi na tom naprosto líbí je vůně - taková dortíková vanilkovorumová :-). Barvička je opravdu krémová a matná, ale musí se s ní jemně - snadno se nanáší, a tak mám tendenci dát víc než je třeba a to pak vypadá blbě. Pokud se nanese jen lehce tak v pohodě.



Poslední skupinou jsou propadáky, neboli produkty u kterých jsem šlápla vedle. To ale neznamená, že někdo s nimi nemůže být spokojený. Je to jen o tom, jak se líbí mě. PROTI:

Catrice Liquid Lip Tint
Dlouho mě lákalo si pořídit nějaký lip tint, ale zase za to neutratit majlant. Takže když jsem uviděla tenhle lip tint od Catrice asi cca za 60 korun (přesně si nepamatuji), tak jsem ho zkusila. Balení má 5 ml a odstín jsem si vybrala 010 Red My Lips. Myslím že je ještě jeden jiný. Na obale se píše: Tekutá a dlouhotrvající barva na rty. Aplikuj několik vrstev pro intenzivnější efekt. Neobtiskává se. A jak je to doopravdy? Barvička se nanáší aplikátorem jako mají lesky na rty a je to opravdu taková tekutá vodička (skoro). Rtům dodá zdravější červenější barvu a opravdu se neobtiskává. Co se mi ale nelíbí je vůně. Podle mě je v ní něco mentolového, což já nemusím, plus něco trochu ovocného. Takže mám pocit jako kdybych cucala bonbony na bolení v krku s ovocnou příchutí. Navíc na rtech vytváří lepivej cukrovej pocit, což představu bonbonů ještě podtrhává. Navíc, pokud si olíznete rty, opravdu chutná sladce! A ještě se mi zdá, že mi rty vysušuje. Takže palec dolů.



Taky se může líbit

0 komentářů