Střípky z ledna 2014

úterý, února 04, 2014

Střípky z ledna budou opravdu je střípky, protože jsem většinu svého času v lednu věnovala dvěma aktivitám. A to učení se na státnice, které mám na začátku února, a tomu, že jsem se sebou konečně začala něco dělat (cvičit, lépe jíst). Nazvala jsem to "Můj boj", protože bojuji za lepší tělo, bojuji s mojí leností a nechutí cvičit, bojuji se  svou vůlí a dalo by se toho najít spoustu :-)

A co tedy stojí za zaznamenání z počátku ledna? Tedy z doby, kdy jsme ještě neměla hlavu plnou učení? Na Nový rok jsme se s přítelem byli podívat na novoroční ohňostroj. Přemýšleli jsme napřed, že bychom do centra dojeli autem, ale pak jsme raději zvolili mhd. Byla sice pěkně našlapaná, ale na Florenci jsme si blahopřáli, že jsme se takhle rozhodli, protože auta s lidmi snažícími se dostat na vhodné pozorovací místo to tam totálně ucpala. My jsme jen mezi nimi proběhli k řece a mohli si užít podívanou.

Na začátku ledna také slavím narozeniny a protože jsem oslavila čtvrtstoletí, tak si to žádalo oslavu. Takže nejprve jsem slavila s rodinou v restauraci Malešice - moc dobré :-) a pak jsem uspořádala i normální narozeninovou oslavu, kterou normálně nepořádám. Tímto ještě jednou díky všem, kteří dorazili.

No a na závěr - koupila jsem si žehlící prkno! Co je na tom tak zvláštního? No je to moje úplně první žehlící prkno v životě, dřív jsem ho nepoužívala a žehlila na stole. Ale protože mi náš nový stůl v novém bytě na žehlení nevyhovuje, tak jsem to riskla a koupila si prkno. A jde mi to s ním :-)


Taky se může líbit

0 komentářů