Fit nákupy - Tchibo, Lidl, H&M

čtvrtek, května 08, 2014

V tomhle příspěvku bych se ráda pochlubila, co jsem si v předchozích týdnech pořídila na cvičení a sportování (netýká se jídla). Ne že bych se chtěla chlubit, ale prostě mám radost, a třeba se za rok na ten článek kouknu a řeknu si, jé tak tenhle kousek mám už rok, a jak mi dobře slouží :-)


Jako první v řadě tu mám nákup z Tchiba. Měli takové "happy hours", kdy asi od 18-20 byla sleva 20%, pak 15% a pak 10%. Já jsem využila tu dvacetiprocentní slevu, plus byla také doprava zdarma tuším, a koupila jsem si tričko s dlouhým rukávem (bez slevy 399 Kč) a sportovní sluchátka (bez slevy 279 Kč, ale já jsem si je koupila za body).



Větrání

Větrání na zádech a reflexní prvek




Jako druhou věc tu mám funkční mikinu z Lidlu. (279 Kč). Musím se přiznat, že já mám sportovní věci z Lidlu ve velké oblibě, což je vidět i v některých mých předchozích článcích :-). Za tu cenu je to super kvalita.




No a pak jsem jednou takhle zašla do HMka se podívat, jestli tam nemají nějaké dlouhé kalhoty na běhání, které by se mi líbily. To bylo zrovna v tom týdnu jak se ochladilo a já nemohla jít běhat, protože ani během bych se dostatečně nezahřála :-) Místo kalhot jsem si však přinesla luxusní sportovní podprsenku, která mě překvapila svou nízkou cenou. (249 Kč). A balík veselých gumiček, protože ty moje už pomalu dosluhují. (49 Kč).



Taky se může líbit

0 komentářů