Udělám radikální řez s Jillian Michaels! :-)

pondělí, května 19, 2014

Tak už ji mám doma. A pokud by nebylo jasné koho, tak knihu Making the Cut od Jillian Michaels (v originále Making the Cut), kterou nedávno v češtině vydalo nakladatelství Anag. Dnes jsem si pro ni došla do pražské prodejny nakladatelství Anag, kde naštěstí na mě na regálu čekal poslední kousek (ale pravděpodobně ji mají třeba někde ve skladu, každopádně jsem se cítila vítězoslavně, když jsem z regálu vzala tu poslední :-) ). 


Slíbila jsem si, že když dám státnice (splněno minulý čtvrtek, ještě ale zbývá diplomka), tak si ji za odměnu koupím, i když už mám od Jillian další dvě knihy. Ale každá je trošku o něčem jiném. 

Moje sbírka :-)

Navíc mám radost z toho, že jsem si ji koupila právě v pondělí, takže ji snadno zařadím do mého boje, který probíhá v týdnech.

Moje startovní pozice:
Analýza tělesného tuku:
Podle svojí chytré váhy mám 25,4% tuku, podle tabulky v knize by žela v kondici měla mít 21-24%, pokud má míň, tak je pak atletka, nebo špičková atletka. Jillian je ráda, když "její holky" mají 15-18% :-). Jinak muž v kondici by měl mít 14-17% tuku.

Měření:
MĚŘENÍ
Na začátkuNa vrcholu
Hmotnost69 kg
Prsa93 cm
Hrudník75,5 cm
Pas73 cm
Boky98 cm
Pravé stehno56 cm
Pravá paže29 cm

Test kondice:
3minutový krokový test (ženy) - napočítala jsem si 93 tepů za minutu a podle tabulky spadám do úrovně dobrý (druhá nejlepší).

Test s kliky (ženy) - cílem bylo udělat za minutu co nejvíc pánských kliků, já jich dala 19, což mě zařadilo do úrovně průměrný. Čekala jsem, že jich dám mnohem míň.

Test sedů lehů za minutu (ženy) - cílem bylo udělat za minutu co nejvíc sedů-lehů podle předepsaného způsobu. Já se opět dostala do průměrné úrovně, i když nevím, jak by bylo možné jich udělat víc, aniž by utrpěla forma, ale uvidíme na konci... :-)

Test dřepu o stěnu - cílem bylo vydržet alespoň 30 sekund v předepsané pozici. Já vydržela minutu a 5 sekund, takže dobrý :-)

Taky se může líbit

0 komentářů